( AdPlayers.ro ) Gavrila &Asociatii a introdus noul spot “Arbitrul” pe terenul comunicarii Zapp, ce se deruleaza in aceasta perioada pe televiziune. Campania se deruleaza “cu ocazia a inca unei reduceri tarifare ce consolideaza claimul “convorbiri internationale la tarife nationale”, anunta agentia. Mesajul spotului este ca “a venit momentul revansei: acum suni in strainatate cu 13 centi pe minut si ceri socoteala” .
“Trebuie doar sa pui mana pe Zapp si prin Upgrade International poti sa soliciti explicatii detaliate pentru fiecare razboi pierdut, pentru fiecare tratat care ne-a dezavantajat, pentru fiecare penalty refuzat.” explica Octav Gheorghe, Director de Creatie & Copywriter, spotul “Arbitrul” pentru serviciul Upgrade International de la Zapp.
“Arbitrul” a fost introdus pe teren “pentru: adeptii conspiratilor la scara planetara, cei convinsi ca noi am salvat crestinatatea de hoardele barbare, toti partizanii tezei conform careia Romania a fost tradata mereu de aliatii sai, pasionatii de istorie care stiu cert ca toate inventiile noastre au fost furate de altii, literatii siguri ca n-am luat Nobelul pentru literatura din motive politice si, bineinteles, pentru microbistii revoltati de arbitrajele de care avem parte in meciurile internationale” spune Octav Gheorghe.
“Unsprezecele” aliniat la startul acestei campanii ii include pe Robert Redeleanu – Head of Marketing Zapp, Ovidiu Caprita – Brand Manager Zapp, iar de la Gavrila & Asociatii pe Alina Gavrila – Director de Creatie, Octav Gheorghe – Director de Creatie & Copywriter si Bobby Toma – Art Director, Florin Patrascu – Producator Multimedia Est si Bogdan “Hypno” Moldoveanu – Regizor.