Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la început ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes”, afirma, intr-un comunicat remis AdPlayers, Felix Tataru - Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007.

“Nu este prima data cand GMP dovedeste ca abordarile creative si curajoase sunt eficiente”, continua Tataru. “Este suficient sa amintim de Niky Dude (Bucovina), Cucul (Monte Banato) sau campaniile electorale. Controversele din jurul campaniilor “Puiul gatit nu face rau” si Rosia Montana o dovedesc. Stiam de ce o facem si EFFIE nu vine decat sa confirme rezultatele exceptionale pe care le-am avut”.

GMP la Effie

GMP a castigat 3 premii Gold si un Silver, la EFFIE 2007.  Agentia de publicitate a primit un Gold EFFIE pentru campania “Puiul gatit nu face rau” (Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania). Potrivit agentiei, in contextul crizei gripei aviare, consumul de carne de pasare s-a aflat in declin, dupa aceea a intrat intr-o faza de stagnare. Reprezenatantii GMP spun ca cea mai palpabila dovada pentru eficienta campaniei este dublarea vanzarilor. Campania “Puiul gatit nu face rau” a mai fost finalista la Golden Drum si premiata la AdPrint 2007.

Un al doilea Gold EFFIE a fost castigat pentru “Invazia prosoapelor” (Coccolino). Conform agentiei, campania si-a dovedit eficienta prin depasirea cu 50% a obiectivelor.

“Gabriel are solutia pentru Rosia Montana”, a luat EFFIE pentru campaniile desfasurate pe parcursul lui 2006. Conform studiilor GFK, citate de GMP, in urma acestor campanii, favorabilitatea romanilor fata de controversatul proiect a crescut semnificativ.

GMP a mai primit un Silver EFFIE pentru campania “Seducator de bune” (Monte Banato), campanie care, dupaa cum afirma autorii, a consolidat companiei Pangram, din Resita pozitia de lider (in cota valorica) pe piata de paste.

GMP s-a calificat pe locul 2 la EFFIE 2007, potrivit oficialilor agentiei - inaintea multor nume mari dintre multinationale.

AdPlayersFile

Conform oficialilor de comunicare, GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din  Romania. Compania are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Coccolino, Omo), Timisoreana.


PUBLICITATE: