(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Este fantastic, mai ales dupa ce aseara (marti, 19 n.r) am vazut prima data Romania pe scena Cannes Lions, am sarit cu totii in sus de bucurie”, spune Felix Tataru, Presedintele IAA Romania si Presedinte GMP Group, prezent in aceste zile la cel mai important festival de publicitate international, referindu-se la castigarea primului Leu romanesc de catre Starcom.
"Am sarit cu totii in picioare cand am vazut Romania pe scena"„Nu stiu, dar cred ca erau foarte multi romani in sala. Pur si simplu am sarit cu totii in picioare cand am vazut Romania pe scena” , continua Tataru.
“Imi doresc sa mai fac asta si deseara (miercuri, 20 n.r) cand este Gala Press Lions si in care sunt finalisti Leo Burnett si GMP. Doamne ajuta, si sambata seara cand o sa vedem sper cateva la Film Lions, pe cele Tv. Important este sa se auda de Romania, nu conteaza aici de la ce agentie”.
Despre faptul ca Mandra (Carpalat) ar putea lua chiar si un premiu, seful agentiei spune ca este foarte multumit numai si pentru faptul ca inscrierea s-a batut cu alte 7000 de inscrieri din intreaga lume, numai la Press Lions.
“Tot ce este aici inscris este „creme de la creme”.“Tot ce este aici inscris este „creme de la creme”. Imaginativa ca finalistii sunt „creme de la creme de la creme, din care 25 de oameni din juriu trebuie sa le aleaga Leii”, adauga seful agentiei de publicitate finalista la Press Lions cu inscrierea Mandra, pentru Carpalat. “Uneori nu inteleg de ce niste inscrieri foarte bune nu sunt premiate”,
Despre participarea romanilor la festival Tataru spune ca este impresionanta. „Daca anul trecut delegatia din romania avea peste 20 de oameni, acum sunt peste 60 de oameni. Personal cred ca ar trebui sa fie tot managementul agentiilor din Romania la Cannes”.
“Se vorbeste romaneste aici”, sustine, bucuros, Felix Tataru. “I-am vazut pe Dragos Grigoriu (Tempo), Zoltan Szigeti (The Group), pe Diana Flutur (Odyssey), sunt si alti sefi de agentii, directori de creatie, am vazut si juniori. E foarte buna participarea romaneasca”.
“Uitandu-ma la cat de dinamica este piata asta, la cat de repede se schimba lucrurile acum, imi imaginez ca ar putea fi chiar si mai bine: Ma gandesc deja la cate lucruri se pot intampla pana la anul”.
Consumatorul sa conduca brandulFata de editia precedenta, la care a fost prezent, Tataru spune ca “toata lumea pare mai pasionata de noile tendinte in comunicare, de cum ar trebui consumatorul sa conduca brandul, cum ar trebui sa fie predata consumatorului stafeta din departamentul de marketing, lasandu-l sa conduca el brandul”
Era digitala, sustine Tataru, este un al punct impresionant al editiei din acest an. “Aproape ca nu exista seminar in care sa nu se vorbeasca despre asta, desi suntem practic la jumatatea festivalului si implicit la jumatatea workshop-urilor si seminariilor”, este de parere seful GMP.
“Insa cel mai important lucru este sa plecam cu ceva de la Cannes si sa facem ceva in tara. Hai Romania!”, conchide Felix Tataru.