(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Sub sloganul “Fanta World îti aduce un strop de Thailanda în noua Fanta Pink Grapefruit”, noua aroma a baturii racoritoare a companiei Coca-Cola va beneficia în România de o campanie integrata de comunicare. Lansata pe piata pe 19 februarie, Fanta Pink Grapefruit va avea o campania integrata de comunicare beneficiaza de spot TV, campanie outdoor, machete de presa, sampling si materiale promotionale la punctele de vânzare.
Campania de PR a început în 20 februarie, iar campania media pe TV va începe în prima saptamâna a lunii martie, au declarat, pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai marcii. Ei mai afirma ca spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania. Contul de media este derulat de Universal McCann. Componenta de PR este creata si implementata de agentia de relatii publice Image Promotion.
Hambar 18 s-a ocupat de crearea site-ului si viitoarea prima petrecere online din România care, potrivit responsabililor campaniei, va fi un element inedit în cadrul lansarii Fanta Pink Grapefruit.
Pe data de 22 februarie, promit responsabilii campaniei de lansare, începând cu orele 20:00 site-ul www.fanta.ro va fi gazda unui eveniment ce îsi propune sa adune peste 1000 de utilizatori. Promotorii Fanta spun ca acestia vor putea asculta muzica, vor intra în camera de chat, vor trimite mesaje si vor putea participa la concursuri incitante, dotate cu premii atragatoare.
Compania Coca-Cola lanseaza noua bautura racoritoare, sub umbrela conceptului “Fanta World” care îsi propune ca în fiecare an sa ofere consumatorilor noi arome exotice din tari îndepartate, spun reprezentantii de relatii publice.
“Fanta este al doilea brand ca marime al Companiei Coca-Cola si continua sa creasca în popularitate printre tinerii carora li se adreseaza”, a declarat Andreia Nastase, Flavours Brand Manager Coca-Cola România si Moldova. „Prin lansarea “Fanta Pink Grapefruit”, sub conceptul “Fanta World”, ne propunem sa le oferim consumatorilor experiente placute – gust delicios de grapefruit - si o invitatie de a descoperi specificul Thailandei” , a mai spus Andreia Nastase.
AdPlayersFile Fanta
Produsa pentru prima oara în Germania acum 60 de ani, Fanta se pozitioneaza drept expresia distractiei si a spiritului tânar. În momentul de fata, bautura racoritoare este prezenta în peste 200 de piete din întreaga lume.
În România, Fanta Portocale a fost cea de-a doua bautura racoritoare introdusa pe piata dupa Coca-Cola. Imediat dupa lansarea sa din 1993, Fanta si-a diversificat oferta, construind de-a lungul anilor o gama de sortimente cu arome distincte: Fanta Lamaie, Fanta Madness (cu aroma de strugure), Fanta Fructe de Padure, Fanta Shokata (cu aroma de soc si lamâie), Fanta Visine si Fanta Mango Beat.