(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Fan Courier Express a decis de curând sa-si redefineasca identitatea corporatista si sa-si perfectioneze calitatea programelor de comunicare alaturi de FRIENDS Advertising, spun oficialii de comunicare ai agentiei înfiintate în jurul nucleului creativ format din Sorin Trânca si Bojan Spasic.
Potrivit agentiei de publicitate, Fan Courier a iesit în lume în haine noi, pregatite cu grija de FRIENDS Advertising, care va comunica imaginea reîmprospatata a noului sau partener pe mai multe segmente media: presa scrisa, outdoor, radio, internet etc.
Ioana Druta (foto), Client Service Director la FRIENDS Advertising spune ca „anterior acestei decizii de schimbare, valoarea reala a marcii comerciale Fan Courier rezida în mare masura în numele sau si mai putin în componenta sa vizuala”.
“Am fost chemati sa rezolvam acest neajuns si am considerat ca este nevoie de un proces mai amplu, care sa mearga dincolo de schimbarea la fata a logotipului si a sloganului”, adauga sefa departamentului Client Service. “Împreuna cu Trout & Partners – cei care au gândit strategia de pozitionare – vom aseza întreaga viziune de business a clientului pe fundamentul unei campanii de comunicare coerente si consistente” a mai afirmat Druta.
„Oriunde, cu placere”
Ca prim pas al acestui proces evolutiv, spun autorii, a fost dezvoltat un nou concept identitar, atât componenta verbala cât si cea vizuala fiind ajustate. Mai vechiul „Expediem rapid si sigur” va deveni „Oriunde, cu placere”, acest descriptor urmând sa devina un standard de comportament si atitudine atât în interiorul cât si în exteriorul companiei, completeaza cei de la Friends.
Noul slogan, sustin responsabilii de cont ai agentiei, reda ideea de disponibilitate, de întelegere a nevoilor partenerilor Fan Courier pe de o parte, propunându-si în acelasi timp o puternica valoare de diferentiere. La rândul ei, noua sigla - coletul înaripat - exprima ideea de omniprezenta, dar si aceea de dinamism prin coletul însufletit, ce poate zbura oricând si oriunde.
„În ultima perioada au fost facute investitii majore în infrastructura si în domeniul IT, astfel încât era absolut necesara o strategie de brand care sa sustina noul model organizational, sa reflecte toate aceste transformari si sa conduca la schimbarea perceptiei publicului nostru - angajati, clienti si parteneri - fata de marca Fan Courier”, este de parere Cristina Patrascanu – Directorul de Marketing al companiei Fan Courier.
“Nu suntem un “alt furnizor de servicii de curierat rapid din România”, suntem compania de curierat cu cele mai multe puncte de lucru si cu cea mai mare capacitate de transport”, a mai spus oficallul de marketing al companiei.
Autorii
Din partea FAN COURIER, echipa care va coordona implementarea acestui proiect este formata din Cristina Patrascanu (Director de Marketing), iar de la Friends Advertising, din Sorin Trânca (Creative Director), Adrian Iota (Senior Graphic Designer), Razvan Soare (Senior Copywriter) si Andreea Dîrzeanu (Client Service).
Trout & Partners participa la proiect prin Adinel Tudor si Iulian Padurariu (Strategie)
AdPlayersFile
FRIENDS Advertising
Agentia de publicitate FRIENDS Advertising a fost înfiintata la începutul anului 2003, în jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Trânca, aceasta fiind, potrivit companiei, si prima echipa de creatie stabila din publicitatea româneasca, cu o experienta de lucru în acesta formula de peste 8 ani.
În prezent portofoliul Friends cuprinde peste 15 clienti, printre care: Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Tiriac Imobiliare, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, Pro Alim San (campania "Vreau Paine Curata").
FAN COURIER
Lider national în servicii de curierat rapid, potrivit companiei, FAN COURIER EXPRESS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de curierat rapid, cu acoperire integrala a teritoriului Romaniei, având posibilitatea de a expedia si în orice destinatie din lume.
În 2005, compania s-a clasat pe locul întâi în topul national al firmelor private din clasamentul întocmit pe domeniul „activitati de investigatie si protectie a bunurilor si persoanelor”. FAN COURIER EXPRESS are un parc auto ce s-a extins la mai mult de 870 de masini de distributie (MAN, Mercedes, Ford, Volkswagen sau Ranault). Compania dispune de peste 1200 de angajati si de aproximativ 343 de centre de sortare si decartare.