(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto), anunta organizareaa seminarului de tehnici audio-video publicitare sustinut de specialistul televiziunii germane RTL, Martin Ernst. Evenimentul va avea loc în luna martie.
Cursul desfasurat pe o perioada de o saptamâna se adreseaza specialistilor din cadrul grupului Factor si se înscrie în planurile companiei de sincronizare a serviciilor sale din punct de vedere calitativ cu cele ale pietei de profil din Comunitatea Europeana.
Organizatorii spun ca evenimentul se constituie într-o oportunitate deosebita pentru producatorii si creativii din agentiile de publicitate interesati de ultimele tendinte în domeniul productiei si post-productiei audio-video dedicate de a se întâlni cu expertul german. Factor organizeaza, în acest scop, în zilele de 19 si 20 martie 2007 doua working-lunch-uri dedicate acestora, în care specialistul RTL le va sta la dispozitie pentru sesiuni de întrebari si raspunsuri.
Printre temele evenimentului: tehnici de mastering pentru reclame comerciale; tehnici de preluare a sunetului; sound design & foley; tehnici audio-to-video.
AdPlayersFile
Potrivit Factor, Martin Ernst este unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania. Experienta sa se constituie într-un portofoliu complex de activitati ca producator, compozitor si sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD si SAT1 si însumeaza peste 20 de ani în publicitate si show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst ofera servicii de productie muzicala si sound-design pentru spoturi publicitare si muzica de film.
Factor (www.factor.ro) este, conform reprezentantilor sai, o casa de productie si post-productie publicitara cu peste 11 ani de experienta care ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, înregistrare si editare de sunet, “sound design”, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D.