Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears
Vineri, 05 Ianuarie 2007

Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Brands&Bears lucreaza pentru Evenimentul Zilei. Agentia de publicitate se afla la prima colaborare cu Ringier, afirma reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Cristian Bulfinschi.

„Iarna asta îti platim caldura”

Agentia sustine ca s-a gândit ce înseamna iarna pentru majoritatea românilor. Desi, dupa cum afirma autorii campaniei, primele imagini care le-au venit în minte au fost imagini frumoase, pline de caldura si bucurie, ei spun ca exista foarte multi români pentru care iarna înseamna înainte de toate o mare problema si, odata cu venirea ei, “facturile la întretinere cresc simtitor si parca zâmbetele dispar”.

Agentia de publicitate si publicatia Ringier au hotarât ca ar fi frumos sa aduca în casele românilor caldura gratis. Campania, initiata de Brands&Bears, spune agentia, “are un mesaj de impact, scurt, direct si foarte explicit: „Iarna asta îti platim caldura”.

"Sa iasa un pic din tipare"

Evenimentul Zilei plateste caldura Brands&Bears“Nu voiam o promotie de dragul promotiei. Ne-am dorit înca de la început ceva care sa iasa un pic din tipare, în sensul ca voiam sa facem o promotie adevarata, de impact, care sa însemne ceva pentru consumator”, spune Cristina Lambru (foto), Director de Creatie Brands&Bears.

„N-a fost foarte simplu pentru ca prin esenta ei, acesta promotie însemna o oarecare rezolvare a unei probleme sociale si de aceea, trebuia sa îndulcim un pic gravitatea tonului. Sa facem ca totul sa fie mai fun, fara sa cadem în derizoriu”, continua sefa departamentului de creatie.

Campania

Potrivit agentiei de publicitate, promovarea este sustinuta de machete de presa si de un spot radio de 30 de secunde. Comunicarea campaniei a început pe 15 decembrie 2006, urmând sa fie derulata timp de zece saptamâni.

Reprezentantii Brands&Bears spun ca în toata aceasta perioada, în Evenimentul TV de vineri se gasesc carduri cu premii saptamânale care acopera pentru câstigatori plata caldurii pentru toata iarna, iar de sarbatori premiile au fost suplimentate cu aparate electronice.

AdFile

Titlu: „Iarna asta îti platim caldura”

Advertiser: Ringier Romania; Economic/Reference Newspapers

Brand: Evenimentul Zilei

Mihai Adamut - Brand & Research Manager, Economic/Reference Newspapers,

Agentie: Brands&Bears

Emanuel Grigorcea – Director Client Service

Adrian Popescu - Account Executive

Cristina Lambru – Director de Creatie,

Adina Stanescu – Copywriter,

Anda Runtag – Art Director,

Cristian Bencze – Director Dept. Productie,

Ciprian Tîntareanu - Fotograf,


PUBLICITATE: