Emag vs Altex. Acelasi mesaj: “Noul iPad e aici".
Vineri, 23 Martie 2012



Trimis la cateva ore distanta, atat un newsletter emag cat si unul de la altex are acelasi subiect: “Noul iPad e aici”. Despre asemanarea mesajului din pagina de email, comentariile sunt de prisos.
Poate ca furnizorul a impus si conditiile “promotiei”. Nu este exclus. Atunci, ma intreb (nu dau cu parul): cum se mai pot diferentia doua oferte a doua magazine online altfel decat prin mesajul creativ. Ce motiv ar trebui sa ma determine sa fiu clientul emag sau altex, cand ambele mesaje arata la fel?
Cine a trimis primul email aproape ca nici nu mai conteaza. Daca nu stiam ca l-am vazut de doua ori, mai ca puteam sa spun ca unul dintre ei m-a mintit. “Noul iPad e aici”. Care “aici”? Aici la Emag, sau aici la Altex? Opinii?
Actualizare (24 martie17.00):
“Vizualurile vin de la producator. Aceasta este regula in lansarile iPad".
PUBLICITATE:
Alte articole din Opinii:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: