Draft in promotie Rexona for Men
Joi, 20 Aprilie 2006

Draft in promotie Rexona for Men( AdPlayers.ro ) Agentia Draft realizeaza pentru Rexona for Men o promotie nationala pentru a pune in lumina reflectoarelor suporterii sportului rege.

“Fiind la a doua colaborare cu acest brand, am realizat deja un "male bonding" si cu Rexona for Men si cu consumatorul", a declarat Razvan Dumitrescu (foto), Managing Director Draft Romania. "Am reusit sa cream mai mult decat o simpla promotie - un program care determina o legatura puternica intre suporter si Rexona for Men”, este de parere oficialul.

Reprezentantii agentiei conduse de Razvan Dumitrescu sunt de parere ca si suporterii au amintiri de povestit, nu numai jucatorii. Motivand acest lucru, Rexona for Men si Draft au infiintat Liga Suporterilor, care premiaza povestea impresionanta a unui fan adevarat cu 100$ in fiecare zi, timp de 91 de zile. “Momentele de bucurie, tristete sau aventura, traite la meciurile echipei favorite sunt premiate de Rexona for Men si publicate in Gazeta Sporturilor”, sustin reprezentantii Draft.

Si, pentru ca meciurile nu se desfasoara numai in teren, ci si pe platourile emisiunilor dedicate comentariilor si evaluarilor, Rexona for Men sponsorizeaza si emisiunea Recursul Etapei, difuzata in fiecare duminica noaptea, pe Antena 1. “Tot duminica, pe acelasi post TV,  fanii fotbalului pot urmari un serial cu povesti despre pasiunile suporterilor din intreaga lume – Liga Suporterilor Rexona for Men”, sustin ei.

Pe langa sustinerea campaniei in Gazeta Sporturilor si la Antena 1, tot pentru barbatii amatori de sport, se infiinteaza porti de fotbal in hipermarketuri, unde cei care aleg Rexona for Men sunt invitati sa traga la poarta si sa castige premii instant – accesorii indispensabile urmaririi unui meci de fotbal in conditii optime: fluiere, claxoane, mingi.

“Adevaratii suporteri”, asa cum spun autorii campaniei, sunt condusi spre marile premii ale promotiei printr-un mecanism simplu: la sfarsitul celor 3 luni in care cumparatorii pot trimite prin sms codul unic de pe fiecare produs Rexona for Men, tragerea la sorti va hotari unde vor merge marile premii: 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal.

Promotia este realizata de o echipa compusa din Eduard Gongonie (Category Manager) si Valentina Tagirtoi (Brand Building Manager) din partea Unilever si Razvan Dumitrescu (Managing Director), Dana Marin (Client Service), Alin Dimancescu (BTL), Diana Angelescu, Alex Molico si Octavian Giosanu (Creatie) din partea Draft.

Infiintata in iulie 2003, Draft Romania include in portofoliul sau clienti precum Interbrew (Stella Artois), Unilever (Axe, Rexona), Motorola Romania, Renault, TNT Romania, Coca-Cola Romania.

Membra a grupului Interpublic, potrivit companiei, Draft Worldwide este una dintre cele mai largi retele de servicii de marketing din lume. Draft este specializata in servicii de marketing aplicat, comunicare interactiva si publicitate neconventionala si are 40 de birouri  in 26 de tari.

(Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: