"Doar cateva siteuri inscrise chiar aveau o strategie coerenta", Emanuel Clonda, Hippos, despre Internetics
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Emanuel Clonda (foto), Managing Partner, Hippos, una dintre agentiile premiate la Internetics

 

„Internetics este o initiativa pe care o apreciez din punct de vedere al esentei pe care o transmite. Siteuri bune se fac anual in .ro, care merita sa participe si la competitii internationale, astfel consider ca Internetics este primul pas pentru ca un site sa devina "celebru".

 

Editiile precedente au premiat siteul care aratau bine, dar care nu aveau neaparat o strategie de comunicare, un concept sau un obiectiv. Erau doar frumoase. Din cate tin minte anul trecut s-a vorbit un pic de „usability” ceea ce m-a bucurat. Anul acesta au anuntat "eficienta" unui site in raport cu mai multe criterii de jurizare.

 

Presupun ca au preluat termenul si ideea din publicitate unde se premiaza eficienta diveselor executii. Diferentele sunt majore, avand in vedere ca online-ul este o ramura a unei campanii, cu statistici mai mult sau mai putin veridice, initial mi s-a parut destul de pretentios termenul si greu de digerat pentru multi executanti din online.

 

Rata de conversie a unui site poate fi reflectata in mai multi indicatori, dar care sunt limitati in mediul online sau care prepun alocarea de resurse suplimentare pentru client, astfel incat sa o putem masura corect.

 

Criteriile de jurizare au avut in prim plan partea de strategie si eficienta, in conditiile in care doar cateva siteuri inscrise chiar aveau o strategie coerenta pe un termen scurt(daca erau promotii) sau pe termen mediu in cazul e-commerce. Din acest motiv am simtit ca migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii”

 

Tu cum apreciezi evolutia Internetics 2008 fata de editiile precedente din punct de vedere al structurii si pozitionarii sale de festival care masoara "eficienta" comunicarii pe Internet?


PUBLICITATE: