( AdPlayers.ro ) 600.000 de romani au sarbatorit traditia primei beri romanesti alaturi de Serbarile Timisoreana, ne informeaza Mercury Promotions. Noul proiect al marcii a avut ca punct de plecare festivalul berii Timisoreana, ajuns la a zecea editie. „Serbarile Timisoreana” s-au desfasurat timp de 37 de zile, au strabatut peste 6.500 km si au ajuns in 6 orase: Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare. In cadrul acestei campanii, agentia de publicitate a derulat toate activitatile de BTL si PR si dezvoltat campania “Serbarile Timisoreana” pentru Ursus Breweries.
In fiecare oras, evenimentul a fost promovat printr-o parada medievala care a strabatut principalele artere timp de doua zile invitand locuitorii la sarbatoare. “Serbarile Timisoreana” au oferit publicului participant concerte ale unor trupe precum Cargo, Iris, Zdob si Zdub, Vama Veche, Voltaj, Dana, Simplu, Timpuri Noi, Taxi, Praf in Ochi, Spin, Impact, Hi-Q si Andreea Balan, dar si ale ansamblurilor folclorice locale. Evenimentele au fost “udate” de jocuri si concursuri cu premii Timisoreana si, nu in ultimul rand, spectacolul de artificii sincronizate pe muzica, ce au incheiat spectaculos prezenta Timisoreana in fiecare oras vizitat.
Seria de evenimente a spus povestea primei beri romanesti, Maestrul Berar, un fierar, un olar, un dogar si un agricultor au readus atmosfera secolului XVIII si au ilustrat etapele de producere a berii in acele timpuri in cadrul unei reproduceri simbolice a primei fabrici de bere Timisoreana. Decorul festivalului a redat si el atmosfera anului 1718.
Derularea proiectului a implicat peste 550 de persoane din echipele permanente si temporare ale Mercury Promotions, echipe care au derulat activitati de pregatire si implementare pe intreaga perioada a “Serbarilor Timisoreana”. Echipa din Bucuresti a fost sustinuta puternic prin activarea retelei nationale Mercury Promotions formata din sase area manageri care au coordonat city managerii alaturi de team leaderi si promoteri.
Campania de BTL a fost completata si de un efort de PR. Circa 250 de jurnalisti din media locala si centrala au primit comunicate pentru anuntarea evenimentului contribuind la reflectarea evenimentului in articolele din presa.
“Campania a fost gandita sa comunice traditia marcii Timisoreana si sa vina cat mai aproape de toti cei care apreciaza calitatea berii Timisoreana, acesta fiind unul dintre cele mai importante lucruri pentru noi. Tin sa felicit echipa Mercury Promotions, pentru modul in care s-a implicat si a pus suflet in aceste evenimente cu adevarat impresionante”, sustine Mihai Bonca, Junior Brand Manager.
Campania “Serbarile Timisoreana” completeaza experienta agentiei Mercury Promotions in organizarea evenimentelor de amploare pentru clienti precum Ursus Breweries, Nestlé, Coca-Cola, Procter & Gamble.
Echipa care a contribuit la „Serbarile Timisoreana” a fost formata din Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana si Mihai Bonca, Junior Brand Manager Timisoreana, din partea Ursus Breweries pe scenele serbarilor au mai urcat de la agentia Mercury Promotions, Client Service: Valentin Vernea – Senior Account Manager, Anamaria Gacichevici – Tour Manager; de la creatie George Grosescu – Art Director, Ionut Pascu – Art Director, Amelia Gheorghiu – Copywriter, Marius Dumenica – DTP; Field: Adrian Paculea – Project Manager, George Popescu – Project Leader, Mircea Oltean – Logistic Coordinator; PR & Special Events: Roxana Torba – PR Executive, Alexandra Onescu – Special Events Executive; Productie: Andreea Mangu – Production Manager, Monica Manolache – Production Executive.