(AdPlayers.ro, Vlad Stan )
Vlad Stan este Managing Partner al mai multor proiecte importante pe internet din Romania, printre care se numara acasa.ro, Bloombiz.ro, ele.ro, smartbuy.ro
„Cred ca spiritul competitional este putin exagerat in cazul editiei din acest an a festivalului Internetics. Iar daca suntem atat de concentrati asupra competitiei, riscam sa pierdem din vedere nevoile clientilor.
Este foarte complicat sa gasim solutia perfecta atunci cand problema este mai complexa. Din punctul meu de vedere, indiferent de speculatii, castigatorii au meritele lor. Dar sunt convins ca si o parte din restul participantilor sunt la fel de buni sau poate chiar mai buni decat cei care au castigat astazi.
Ce reiese clar din iuresul starnit in urma declararii catigatorilor Internetics e ca internetul din Romania nu are inca un sistem clar de valori dupa care sa ne ghidam atunci cand facem un clasament al celor care isi fac cel mai bine treaba.
Iar pentru ca acest sistem de valori sa fie general acceptat de catre toti jucatorii acestei industrii, este normal si firesc sa parcurgem toti acesti pasi, pana la momentul in care ne vom gasi un sens comun.
Pana atunci, pentru castigatori festivalul inseamna o recunoastere, iar pentru participanti nu inseamna ca sunt mai slabi decat castigatorii”
*Opiniile impartasite de autori nu reprezinta in mod necesar si opiniile AdPlayers. Acestea pot face insa obiectul dreptului la replica.
iulian.toma[at]adplayers.ro