.
AdPlayers.ro, Iulian toma)
Calcul premedidat pentru o campanie virala sau asemanari stranii, nimeni nu poate sti de ce Parfumeria.ro, are atatea coincidente cu magazinul online al celebrei marci de imbracaminte si accesorii pentru femei Victoria’s Secret (www.victoriassecret.com). Si, daca ar fi sa vorbim un calcul ipotetic de copiere, cu siguranta nu Victoria's Secret este magazinul care s-a inspirat din secretele de la parfumeria.ro, ci invers.
Daca fontul si marimea acestuia din logo ar putea sa semene cu cel folosite de VictoriasSecret, fara a face procese de intentie producatorilor, deja la continutul site-ului, inclusiv pagina de produs, cu mici exceptii, cele doua magazine pe Internet sunt foarte asemanatoare, atat ca structura a magazinului cat si ca aranjare in pagina a produsului.
Ce este insa strigator la cer este curajul fantastic cu care producatorul proiectului pe Internet, compania Publitz Media, isi imagineaza ca va lua poate si un premiu de la un festival de publicitate pe Internet. Este adevarat ca un juriu nu a vazut toate lucrarile industriei din intreaga lume, dar este de presupus ca pe cele mai relevante sau celebre le-a putut intalni in diverse ocazii.
Se mai cuvine sa spunem ca Internetics nu are nicio vina pentru ca ia banii pe inscrierea unor proiecte pe care le da afara ulterior din concurs, poate chiar din prima etapa a preselectiei. In orice festival care se respecta, copiile sunt tratate cu dispret de catre membrii juriului datorita ofensei pe care o aduc acestora, mai degraba decat a lipsei de creativitate, calitate a executiei, sau functionalitate.
Dar poate ca ochiul AdPlayers are nevoie de ochelari de vedere. Merita oricum sa ne criticati daca nu avem dreptate. Pana facem blog pe subiectele AdPlayers, va puteti spune parerea si pe http://iuliantoma.wordpress.com .