( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Razboiul telecomunicatiilor deschide fronturi noi in fiecare zi, atat in confruntarea serviciilor, cat si a mesajelor cu care ies la atac.
Daca in recenta reclama Tv "Nunta", Vodafone promite „cea mai buna” acoperire, Romtelecom vine intr-un spot destinat segmentului business cu „Cea mai larga” acoperire , iar Orange "are cea mai mare acoperire si cea mai stabilã retea de date mobile din Romania” ca sa nu amintim de „cea mai buna oferta de laptop si internet”.
Totusi, oglinda, oglinjoara, care este „cea mai” frumoasa oferta din tara? Ne sare in ajutor "Cea mai tare” cartela de la Cosmote, sau „cea mai tare retea” de la Vodafone, care nu mai are nevoie de nicio cautare pe Internet. Toate acestea le vedem in fiecare zi la televizor, in presa scrisa, in publicitatea stradala sau radio.
Ofertele si implicit mesajele promovate par sa nu duca deloc lipsa de creativitate. Din pacate acelasi lucru se intampla si pe terenul confuziei beneficiilor livrate de companii, care este cel putin la fel de mare. Tot o simpla cautare pe Internet poate spune din prima cat de apropiate, ca sa nu spunem aproape la fel, sunt astazi mesajele celor mai cautate companii de telecomunicatii.
Sa fie de vina creativitatea mesajelor? Nici vorba. In razboiul cotelor de piata in serviciile de telecomunicatii si transfer de date, de cele mai multe ori chiar compania de telefonie mobila publica pe propriile lor pagini de Internet „cea mai" noua oferta.
In cele din urma, din ce scot bani companiile de telefonie mobila? Vorba multa - saracia omului.