Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Casa si gradina în 3 luni de campanie.Casa si gradina în 3 luni de campanie.Casa si gradina în 3 luni de campanie . (AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Lansarea de astazi pe piata a noului titlu Casa si gradina, este însotita de o campanie de promovare ce se va desfasura timp de 3 luni pe tv, radio, print si outdoor, spun autorii revistei. Editata de grupul Sanoma Hearst Romania (SHR), revista apartine domeniului “Home & Deco” si este cel mai recent titlu din  portofoliul grupului de media.

Realizata in-house, derulata de Optimedia

Potrivit SHR, conceptul campaniei a fost realizat in-house, echipa implicata fiind alcatuita din Ruxandra Chiurtu -Marketing Manager, Adela Pârvu – Redactor Sef, Alex Parvu - Art Director si Radu Potolea -Publishing Director. Cumpararea de media (media buying-ul) a fost asigurat de Optimedia.

Casa si gradina în 3 luni de campanieRuxandra Chiurtu (foto) -Marketing Manager a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca “Obiectivul acestei campanii de imagine “Casa si gradina” este obtinerea de brand-awareness prin comunicarea unor atribute puternice care caracterizeaza acest brand”.

Spotul tv are 15 secunde si a fost realizat împreuna cu Animotion, fiind coordonat de Gabi Tudor - Producator Executiv. Promovarea este sustinuta pe 4 posturi tv: Antena1, Antena3, acasa tv si PrimaTV. Conceptul creativ a mai fost declinat în 4 executii pe print si outdoor si un spot radio, ce va fi difuzat pe 5 retele radio: EuropaFM, Radio 21, Kiss FM, radio Guerrilla si radio Total.

Ideea

Autorii campaniei spun ca ideea creativa se bazeaza pe câteva cuvinte-cheie, care se regasesc în structura editoriala a revistei: inspiratie, clasic, modern, identitate, verde, practic. “Insight-ul este “îndrazneala”, deoarece Casa si gradina este o revista care patrunde în mintea cititorilor, le exploreaza gusturile si le arata cum pot avea o casa frumoasa, primitoare si bine întretinuta”, mai precizeaza reprezentantii SHR.

Filmarea spotului tv a avut loc la  Galeria Mobexpert Baneasa, elementele de decor si mobilierul apartinând de asemenea Mobexpert.

Casa si gradina în 3 luni de campanieCasa si Gradina, din Olanda

Radu Potolea (foto), Publishing Director Sanoma Hearst declara de curând ca revista “Casa si gradina a preluat si adaptat pentru piata româneasca conceptul revistei VT Wonen” si ca, acest titlu ce apartine Sanoma este liderul segmentului în Olanda.

AdPlayersFile Casa si Gradina

Cu o frecventa lunara si un tiraj de 30.000 de exemplare, potrivit editorilor, Casa si gradina si-a propus ca target persoane cu vârsta între 25-50 de ani, majoritatea femei (60%) , cu educatie medie si superioara, care au un venit mediu spre ridicat. Revista are 124 de pagini si un pret de coperta promotional de 4,90 lei. Tariful lista pentru o pagina de publicitate (Rate-card) este de 2.500 EUR.


PUBLICITATE: