Lansarea de astazi pe piata a noului titlu Casa si gradina, este însotita de o campanie de promovare ce se va desfasura timp de 3 luni pe tv, radio, print si outdoor, spun autorii revistei. Editata de grupul Sanoma Hearst Romania (SHR), revista apartine domeniului “Home & Deco” si este cel mai recent titlu din portofoliul grupului de media.
Realizata in-house, derulata de Optimedia
Potrivit SHR, conceptul campaniei a fost realizat in-house, echipa implicata fiind alcatuita din Ruxandra Chiurtu -Marketing Manager, Adela Pârvu – Redactor Sef, Alex Parvu - Art Director si Radu Potolea -Publishing Director. Cumpararea de media (media buying-ul) a fost asigurat de Optimedia.
Ruxandra Chiurtu (foto) -Marketing Manager a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca “Obiectivul acestei campanii de imagine “Casa si gradina” este obtinerea de brand-awareness prin comunicarea unor atribute puternice care caracterizeaza acest brand”.
Spotul tv are 15 secunde si a fost realizat împreuna cu Animotion, fiind coordonat de Gabi Tudor - Producator Executiv. Promovarea este sustinuta pe 4 posturi tv: Antena1, Antena3, acasa tv si PrimaTV. Conceptul creativ a mai fost declinat în 4 executii pe print si outdoor si un spot radio, ce va fi difuzat pe 5 retele radio: EuropaFM, Radio 21, Kiss FM, radio Guerrilla si radio Total.
Ideea
Autorii campaniei spun ca ideea creativa se bazeaza pe câteva cuvinte-cheie, care se regasesc în structura editoriala a revistei: inspiratie, clasic, modern, identitate, verde, practic. “Insight-ul este “îndrazneala”, deoarece Casa si gradina este o revista care patrunde în mintea cititorilor, le exploreaza gusturile si le arata cum pot avea o casa frumoasa, primitoare si bine întretinuta”, mai precizeaza reprezentantii SHR.
Filmarea spotului tv a avut loc la Galeria Mobexpert Baneasa, elementele de decor si mobilierul apartinând de asemenea Mobexpert.
Casa si Gradina, din Olanda
Radu Potolea (foto), Publishing Director Sanoma Hearst declara de curând ca revista “Casa si gradina a preluat si adaptat pentru piata româneasca conceptul revistei VT Wonen” si ca, acest titlu ce apartine Sanoma este liderul segmentului în Olanda.
AdPlayersFile Casa si Gradina
Cu o frecventa lunara si un tiraj de 30.000 de exemplare, potrivit editorilor, Casa si gradina si-a propus ca target persoane cu vârsta între 25-50 de ani, majoritatea femei (60%) , cu educatie medie si superioara, care au un venit mediu spre ridicat. Revista are 124 de pagini si un pret de coperta promotional de 4,90 lei. Tariful lista pentru o pagina de publicitate (Rate-card) este de 2.500 EUR.