(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Carmen Tiderle (foto), Creative Director, GMP, despre Viralul Lowe:
„OK, acum stiu ca Lowe s-a mutat! Informatie care nu-mi foloseste in nici un fel dar care oricum nu era pentru mine. Mutarile astea sunt o ocazie buna sa mai faci niste ad-uri si Lowe asta a facut si, in ciuda faptului ca n-au valoare creativa, iata ca noi vorbim despre ele. De ce? Pentru simplul motiv ca intr-unul, un baiat foloseste un cuvant urat, nemaifolosit in ad-uri.
Nu m-ar fi deranjat deloc cuvantul acela daca ar fi fost justificat si ar fi folosit ideii spotului, idee ce lipseste cu desavarsire. Te intrebi de ce l-au facut si singurul raspuns e ca sa aiba si ei un context sa folosesasca cuvantul. Wow! Oricum, pare un sediu dragut. Sa-l stapaneasca sanatosi!”
Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC despre Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”. Potrivit oficialilor de comunicare, incepand cu data de 7 aprilie 2008, Grupul Lowe, din care fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe Public Relations, functioneaza la o noua adresa.
Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.