BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Parte, alaturi de “Grania”, a proiectului de dezvoltare de portofoliu încredintat de catre Pambac echipei BrandTailors, consultantul de brand a finalizat în luna septembrie procesul de creare a noii marci de paste “Gata”, din portofoliul companiei.

reprezentantii companiei spun ca lansarea marcii Gata va fi sustinuta de o comunicare puternica atât în mediile conventionale, cât si la nivelul raftului.

Într-o piata aglomerata, potrivit BrandTailors, Pambac Bacau îsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea produsului si spune ca producatorul este recunoscut pentru calitatea pastelor sale si foarte apreciat în Transilvania, Banat si Maramures.

BrandTailors numeste Gata, pentru 10%“Cota în volume de 10% pe care ne-a propus-o clientul nu este deloc usor de obtinut si de aceea mizam pe un buget de comunicare consistent si pe puterea strategiei nostre de marca gândita sa înceapa procesul de de-comoditizare a pietei românesti de paste”, declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors. „Ne-am propus cu aceasta marca sa cream acel segment “mainstream” care ar putea reprezenta în curând mai mult de 40% din total piata.”

Procesul

Procesul a fost început în februarie 2005 în urma licitatiei organizate de Roland Berger pentru clientul Pambac si “a durat un an si jumatate datorita faptului ca vorbim despre o piata cu peste 20 de companii producatoare detinatoare a peste 60 de marci, ceea ce face ca piata de paste din România sa aiba un profil puternic de commodity”, declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Conform oficialilor, BrandTailors a creat întreaga strategie de marca ancorata într-o nevoie fundamentala a consumatorului român, aceea de a gati foarte rapid cu ce este la îndemâna în frigider. Pozitionarea marcii se reflecta astfel de la nivel de nume – “Gata” si slogan – “Poftiti la masa”, la nivel de identitate vizuala, logo si ambalaj. 

Conceptul

“Conceptul grafic care sta la baza identitatii vizuale este puternic ancorat în promisiunea marcii – pastele care se pot gati rapid întrucât poti improviza retete; mai mult decât atât, ambalajul este si o învitatie vizualizând momentul în care pastele “Gata” se vor afla deja în farfurie. Pentru realizarea lui am apelat la ilustratie, creând unicitate si sporind gradul de diferentiere”, declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

La definitivarea acestui proiect si-au adus contributia din partea BrandTailors: Beatrice Danis – Managing Partner, Janos Kurko – Creative Partner, Ana Goran – Account Manager, Roxana Iancu – Account Executive.


PUBLICITATE: