Botan (McCann) si Matasel (Leo Burnett) au lasat Olimpiadele fara Premii
Luni, 04 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Advertising-ul a ramas fara Premiile I, II si III

La competitia care starneste in fiecare an cele mai mari emotii la Olimpiadele Comunicarii – proba de Advertising, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III.

Embargoul la premiile probei a fost spart de Andrei Chiliman, Primarul Sectorului 1 (Sponsor al Probei), cel care, in aplauzele salii, a anuntat patru mentiuni speciale: „Ceai de tei” (Mentiune pentru "Cea mai buna solutie sociala la o problema comerciala", client – Coca Cola Romania), „Cu Bulina” (Mentiune petru „Print”, client – Wall-Street.ro), „CVINTETE” (Mentiune speciala pentru "FUN", client - Ciuc) si „GRUPUL DE INTERESE” (Mentiune speciala pentru "Insight", client – COSMOTE Romania).

Olimpiadele Comunicarii si-au anuntat castigatorii, in cadrul unui eveniment organizat vineri seara, la Palatul Parlamentului, acolo unde publicul care a venit sa ii aplaude pe cei mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, relatii publice sau comunicare politica.

Printre cei prezenti s-au numarat reprezentantii celor 45 de echipe din concurs, ai “clientilor” (20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 10 ministere), membrii ai celor 4 jurii (formate din peste 50 de profesionisti din comunicare) si alti reprezentanti ai indsutriei de comunicare.

Probele premiate

Celelalte probe au fost mai norocoase. La Relatii Publice, Florina Serban, PR Coordinator COSMOTE Romania (Sponsor al Probei) i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: „Inspire” (premiul I, client – Apa Nova Bucuresti), „PRANG” (premiul II, client – ABN AMRO Bank) si „Prestige” (premiul III, client - Radio 21).

Comunicarea Institutionala, sponsorizata de BRD Groupe Societe Generale i-a adus pe scena pe: „The Shapers” (premiul I, client - Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile), „Ideas Jockey” (premiul II, client - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale), „Steaua Polara” (premiul III, client - ANRCTI).

Sponsorizata de Ozone Laboratories, Comunicarea Politica Premiile s-au dus catre echipele  „ClockWork” (premiul I, client Victor Ponta - PSD), „Proton” (premiul II, client Antal Arpad Andras - UDMR) si „ZOOM” (premiul III, client – Varujan Pambuccian - UAR).

Alina Bratu, PR Manager, Tuborg Romania, Sponsorul Principal al editiei 2007 a Olimpiadelor Comunicarii, i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online. Marele castigator al „premiilor pentru bloguri” a fost echipa „Ceai de Tei”, care a castigat 5 premii inclusiv la categoria „Cel mai bun blog al editiei 2007”. Al doilea clasat a fost blogul echipei “ClockWork” care a castigat la 3 categorii. Au mai castigat la cate o categorie Echipa “Piart5”, Echipa “Echipa 10”, Echipa “PopEyes”,  Echipa “DEEP”, Sabina Baciu si Alexandru Ciobanu.

Al doilea premiu special al serii a fost cel oferit de Radio 21. Anca Gheorghe, Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, a premiat echipa Team Saga din Timisoara cu „2 luni de practica platita la Radio 21”.

In finala Olimpiadelor Comunicarii din acest an au intrat peste 200 de competitori dintr-un numar de mai bine de 700 de participanti. Mai multe despre echipele castigatoare si campaniile realizate de acestia, pe site-ul proiectului la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe.html


PUBLICITATE: