Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007

( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Webstyler a castigat primul Silver Drum Interactive din Romania la Golden Drum  2007, cu lucrarea „Alo..322? Vreau Presedintele inapoi”.

Despre calitatea lucrarilor inscrise, Bogdan Nitu (foto)- seful agentiei, spune ca a fost incantat sa descopere si lucrari participante dar si castigatoare la festivalul de publicitate Cannes Lions, ceea ce spune ca „ne-am batut cu niste lucrari foarte bune”. Au fost 7 premii – 4 Silver, 2 Gold si Grand Prix, a fost cu atat mai valoros.

„Din punct de vedere al organizarii Golden Drum nu poate fi comparat cu Cannes, unde am ramas impresionat de intreaga organizare”, adauga oficialul Webstyler. „Despre inscrieri, la Interactive au fost inscrise 140 de lucrari, in 3 sectiuni, insa niciuna din aceste sectiuni nu permitea inscrierea unei campanii integrate online.”

„Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”

„Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”, adauga seful de la Webstyler, despre premiul castigat. „Au fost 2 lucrari, si ne-a parut rau ca nu a fost premiata si Guerila Digitala. Dupa parerea mea la fel de inovativa. Daca as fi putut vorbi cu juriul as fi fost curios sa aflu cum au punctat campania”.

Intrebat daca exista clienti de festival in Interactive, Nitu crede ca sunt clienti „pe care o agentie are libertate de exprimare si clienti pe care nu se poate lauda cu acest lucru”. „Traian Basescu putem spune ca este un client de festival, daca acceptam acest lucru. cu el am castigat mai tot timpul, cu campaniile online din 2004, de la Presedintie (campania anului in Romania) sau Primarie”.

Despre neparticiparea agentiilor interactive la festivalurile internationale, Bogdan Nitu spune despre Webstyler ca a vrut sa vada mai intai nivelul festivalurilor si dupa aceasta sa inscrie: „Cand am considerat ca am obtinut maturitatea sa ne batem cu agentii de pe afara, atunci am luat o hotarare”.

„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA)”, sustine seful de la Webstyler. „Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitate cum a fost Levi’s si interactivitate”, mai spune Nitu, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online.


PUBLICITATE: