(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Ma bucur ca 3 din 4 nominalizari la Cannes Lions de pana acum sunt din grupul Leo Burnett Romania“, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett, referindu-se la nominalizarile in finala festivalului de publicitate obtinute de grupul de marketing si comunicare.
Pe langa cele doua nominalizari la Media Lions apartinand agentiei Starcom, Leo Burnett a obtinut si ea o nominalizare cu print-ul Sweden” din campania Money Transfer pentru Western Union.
“Dealtfel impartasim aceeasi viziune cu colegii nostri de la Starcom”, explica Naumovici. “Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, avem pana astazi, in total, sase nominalizari in finala Cannes Lions”, adauga el.
Un “Cannes Predictions” pentru Romania
Incercand in AdPlayers un “Cannes Predictions” pentru Romania, in afara celor 4 lucrari finaliste cunoscute pana acum ( dubla nominalizare Starcom, 1 nominalizare Leo Burnett si 1 GMP), executivul de creatie crede ca vom mai putea vedea maxim 2 finaliste la sectiunea Film.
„Daca ma intrebi pe mine, cred ca MTV-ul lui McCann si un spot de la Next pentru “Salvati Copacii” au sanse reale sa ajunga in finala festivalului”, precizeaza oficialul de creatie. „Inclin sa cred, totusi, ca niciuna nu va trece de nominalizare”, adauga Naumovici, vorbind despre sansa de a lua un premiu.
“Cele mai mari sanse le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”.
“Pentru cealalta nominalizare de pana astazi cu sanse la premiu din afara grupului Leo Burnett il felicit din nou pe, acum din nou colegul meu, Emilian (Arsenoaiei n.r.) pentru performanta obtinuta”, adauga seful de creatie al grupului vorbind despre prestatia, lui Emilian Arsenoaiei, care a lucrat si pentru Mandra cand era la GMP. Acum Arsenoaiei este unul din cei trei Creative Directors ai agentiei Leo Burnett.
“Ma mai bucur sa remarc, din nou, ca a luat nominalizare la Cannes Lions cine nu s-a batut cu pumnul in piept”, subliniaza Naumovici. „Toata lumea raporteaza realizari si impliniri la hectar sau obiective clare pentru Cannes, dar care, din pacate, nu se mai vad si cand ajung pe Croazeta”.
Generatia Asteptata
“A propos de entuziasmul si atmosfera asta cu tineri in jurul Cannes-ului, ma bucur ca oamenii merg sa invete insa inca mai astept urmatoarea generatie. Tare ma tem ca ea se va lasa in continuare asteptata. Sunt foarte reticent in privinta viitorului”, adauga seful de creatie al grupului Leo Burnett“
„Ironia face ca, desi ar trebui sa ne bucuram ca traim intr-o perioada in care exista o atractie mare pentru publicitate, eu unul nu ma bucur deloc cand vad ce vine din spate”, adauga Naumovici.
“Chiar daca, spre deosebire de cum se facea publicitate acum 10 ani, noua generatie are acum cam tot ce le trebuie - surse de informare, reviste, si asa mai departe - nu vad inca o zvacnire, o tragere de inima la ei”, apreciaza creativul grupului Leo Burnett si Managing Partner-ul shop-ului de creatie 23. ( idea shop-ului 23 )
“Sunt in continuare dezamagit ca oamenii vin la interviuri si iti spun ca vor un salariu de 350-450 EUR, doar pentru ca e mare chiria in Bucuresti”, conchide Naumovici.