Bogdan Branzas crede ca "Explore Carpathian Garden" are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Bogdan Branzas, Creative Director & CEO la compania de consultanta de brand Branzas crede despre noul logo al „Explore Carpathians Garden” ca a facut 200-500 EUR si a fost platit cu 800.000 EUR. 

„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore Carpathian Garden””

„Scenariul cel mai posibil este ca "designerii" au luat aceasta frunza dintr-o banca de imagini vectorizate free si au adaptat-o simplu la jobul Romaniei”, explica Branzas, oferind ca posibila sursa de inspiratie si exemplul site-ului changetransport.com

„Mi-ar face si mie placere sa tai o factura de 800.000 de Euro pentru 30 de minute de search pe Google si adaptare minima cromatica. E jobul ideal la care viseaza toti "designerii" si "strategii de brand", conchide consultantul de brand care a dedicat opinia „Cu multumiri Doamnei Ministru Udrea !”.

Infiintata in 1994, Branzas este o agentie de consultanta de brand si design, specializata in branding atat pentru produse si servicii, cat si pentru corporatii si acopera toate nevoile de analiza, creatie si implementare ale unui brand: de la logo si naming pana la sisteme complete de identitate si expresie a brandului.

ACTUALIZARE 16:00: Despre subiect a scris si paginademedia, care mai citeaza blogul piticu.ro si cu alte exemple de vizualuri.

Mai mult in Branding.


PUBLICITATE: