.
.
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti”, afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier, vorbind despre promovarea neconventionala Bergenbier de pe bulevardul Coposu sau pe Aurel Vlaicu, în care niste cearsafuri albe înnodate, coboara de la câte un etaj al blocurilor catre trotuar. “Prietenii stiu de ce", spune Teodorescu.
Autorul proiectului neconventional este Leo Burnett, care dupa cum spun oficialii Interbrew, s-a ocupat si de creatie si de media. Potrivit producatorului de bere, prin acest canal de comunicare neconventional, Bergenbier si Leo Burnett vorbesc barbatilor despre o situatie în care iubitorii de aventuri, cu ceva imaginatie si curaj se mai întâmpla sa se întâlneasca.
Comunicând complice cu barbatii în limbajul lor, adauga autorii, si folosind canale de comunicare neconventionale, reprezentantii marcii de bere spun despre Bergenbier ca a reusit sa ajunga mai aproape de consumatorul sau tinta.
Dupa campania "Prietenii stiu de ce", sustin reprezentantii Interbrew, Bergenbier a redevenit locul 1 în topul marcilor de bere din Romania, atât ca volume, cât si notorietate. În Martie 2006 Bergenbier a obtinut si un record la numarul de campanii premiate într-un festival Effie. Marele premiu Effie, obtinut de marca pentru cea mai eficienta campanie, “este unul dintre cele mai semnificative premii din industria de comunicare, o recunoastere a succesului Bergenbier”, adauga responsabilii de marketing si comunicare.
Potrivit Interbrew, Bergenbier este si cel mai valoros brand romanesc de bere si ocupa locul 20 în topul celor mai valoroase branduri din tara, citeaza oficialii producatorului din rezultatele unui studiu realizat de compania de consultanta Brandient, cu sprijinul D&D Research. Într-un clasament al celor mai valoroase branduri din România, autorii studiului au luat în calcul 16 criterii, printre care: evolutia vânzarilor, în 2005, cifra de afaceri a brandului, notorietatea si forta elementelor de brand equity.