Bancpost se gandeste la ziua de maine
Luni, 17 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) Bancpost se gandeste la ziua de maine cu Scala JWT. Demarata in prima saptamana a lunii aprilie, potrivit agentiei de publicitate, campania sub sloganul “Gandeste-te la ziua de maine, azi”  ofera informatii despre cele doua fonduri deschise de investitii ale Bancpost – Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced.

Scala JWT este  partenerul in comunicare al Bancpost pentru toate campaniile de advertising ale bancii. Conform reprezentantilor sai, agentia a dezvoltat un vizual care se adreseaza grupului tinta – barbati cu varste cuprinse intre 40 si 45 de ani.  “Acesti barbati sunt in general oameni foarte educati si cu o mare apetenta pentru investitii”, motiveaza oficialii Scala JWT.

Campania urmareste sa creasca notorietatea pentru fondurile deschise de investitii si sa informeze grupul tinta despre avantajele care fac aceste fonduri atractive. Reclama pentru presa creata de Scala JWT este detaliata si intr-o brosura.

“Pentru noi a fost o provocare interesanta sa pregatim un vizual cheie care se adreseaza unei nise atat de inguste in Romania”, spune Ioana Sandru, Art Director Scala JWT. ”Speram ca aceasta campanie va conduce la o largire a acestei categorii de oameni orientati catre investii, asa cum este in tarile occidentale”.

Bancpost a coordonat campania pentru fondurile deschise de investitii cu Mariana Iosif – Marketing Director si Stefania Cristescu – Marketing Officer.  De la Scala JWT, au fost implicati in proiectul de comunicare Mark Walton – Chief Creative Officer (CCO), Ioana Sandru – Art Director, Catalin Stanciu – Copywriter, Gabriela Marcu – Account Director, Laura Mihalascu – Account Executive si Liliana Tiu – Media. 

(Irina  Toma info@adplayers.ro )

.

Bancpost se gandeste la ziua de maine

.

Bancpost - Fonduri Deschise de Investitii / “Gandeste-te la ziua de maine, azi” / Scala JWT

 

PUBLICITATE: