(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Unul din participantii la Internetics, managerul proiectului MyPoster.ro, recunoaste ca a folosit competitia doar ca instrument de PR, si ca nu toate lucrarile cu care a concurat se inscriu in profilul intrecerii online.
"Inscriem la Internetics proiectele noastre noi, desi suntem constienti ca, in general, nu se inscriu in profilul evenimentului. O facem pentru afisarea obtinuta astfel", a afirmat Ciprian Furtuna de la Azero, managerul MyPoster, unul din proiectele inscrise si premiate de internetics 2009.
Comentariul reprezentantului MyPoster vine la scurta vreme dupa ce surse AdPlayers din piata online au afirmat ca o parte din proiectele inscrise in competitie nu au legatura cu intrecerea pe Internet. Bucuros sa creasca standardele Internetics, AdPlayers considera ca merita sa puna umarul la acoperirea media a proiectului myposter.ro in randul cititorilor online.
Dar cine a participat la competitie pentru Internetics, si cine a profitat doar de acoperirea media? Greu de spus. Internetics a aliniat la start atat sportivi de performanta, cat si concurenti dopati. Pentru a vedea lista completa a nominalizatilor si castigatorilor competitiei online, puteti accesa pagina dedicata special de Internetics.ro .