Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Victor Dobre, (International Advertising Association / IAA - Romania
Joi, 10 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Victor Dobre)

Victor Dobre (foto) este Director Executiv, International Advertising Association (IAA) – Filiala Romania

Cred ca avem de a face cu o farsa proasta de cea mai pura factura mioritico-stupida si nu credeam vreodata ca, in lumea profesionistilor comunicarii, as putea fi martor la un demers atat de distructiv.

Cineva detine o licenta cu care nu face nimic timp de aproape un an iar niste profesionisti seriosi si credibili, care vor sa faca un lucru bun, nu sunt lasati in pace pentru ca nu au licenta. ??!! E hilar.

O simpla licenta nu-ti da dreptul sa vorbesti in numele industriei, insa puterea celor peste 50 de companii adunate, da.

Personal nu vad o criza aici. Vad incercari fara succes de a pune bete in roate unei intregi industrii. Sa fim seriosi, industria va merge inainte si va face treaba indiferent de ceea ce va face acel domn care detine - pentru moment - licenta.  Cel mult se poate produce o intarziere de cateva luni in atingerea unor obiective, dar nimic mai mult.

Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. "E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz" (parafraza unui proverb britanic).

Nota editorului.

Pozitia face parte dintr-o serie de opinii ale unor executivi din companii importante direct implicate in industria Interactive. Prin intermediul seriei editoriale Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, revista AdPlayers.ro face publice propriile opinii apartinand unor oameni din industrie, legate de controversa dintre Asociatia IAB Romania si licenta IAB pe detinuta pentru Romania de Stan Faryna (Halo.ro), potrivit reprezentantilor sai de comunicare. 

Materialele sunt publicate in serial pe parcursul acestei saptamani, de pana la 14 mai. Pozitiile sunt trimise la invitatia AdPlayers si apartin in intregime autorilor - executivi din companii membre sau companii care si-au exprimat interesul pentru formarea Asociatia IAB Romania. Seria de opinii are ca scop declarat identificarea unor posibile directii de evolutie a crizei si de solutionare a acesteia. info@adplayers.ro


PUBLICITATE: