(AdPlayers.ro, Radu Ionescu)
Radu Ionescu (foto) este Managing Director la Kinecto.
Mi se pare distractiv (la modul ras nervos) ca dupa cativa ani de incercari de coagulare a unei asociatii pe industria de online, cand in sfarsit a existat un demers unanim acceptat, sa vedem ca brusc apar discutii demne de OTV privind drepturi de folosire a unei denumiri sau alteia.
Este incredibil cum dupa ce inclusiv anul trecut prin primavara incercarea de coagulare a asociatiei industriale a picat din diverse orgolii, acum cand industria in sfarsit sustine o astfel de initiativa sa fie pusa la incercare de cineva din afara industriei.
Domnul Stan Faryna pare un domn foarte respectabil cu o companie la fel de respectabila; sunt convins ca nu are niciun interes sa conduca o initiativa de industrie in care sa fie singur, deci in mod cert va fi deschis in a sprijini eforturile de crestere a pietei care au manat in lupta toti playerii din piata incepand cu toamna trecuta.
Singura piedica ar putea fi eventuala conditionare/dorinta a domnului Faryna de a ocupa un rol executiv de orice fel in boardul asociatiei, pentru ca ma indoiesc ca ar primi vreun vot din partea industriei, industrie care nu a auzit de domnia sa pana acum cateva luni... Cum ar putea coordona interesele industriei un reprezentant al unei companii de care nimeni din industrie nu a auzit nimic niciodata?
Nota editorului.
Pozitia face parte dintr-o serie de opinii ale unor executivi din companii importante direct implicate in industria Interactive. Prin intermediul seriei editoriale Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, revista AdPlayers.ro face publice propriile opinii apartinand unor oameni din industrie, legate de controversa dintre Asociatia IAB Romania si licenta IAB pe detinuta pentru Romania de Stan Faryna (Halo.ro), potrivit reprezentantilor sai de comunicare.Materialele sunt publicate in serial pe parcursul acestei saptamani, de pana la 14 mai. Pozitiile sunt trimise la invitatia AdPlayers si apartin in intregime autorilor - executivi din companii membre sau companii care si-au exprimat interesul pentru formarea Asociatia IAB Romania. Seria de opinii are ca scop declarat identificarea unor posibile directii de evolutie a crizei si de solutionare a acesteia. info@adplayers.ro