( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Turneul „Povestea trebuie spusa”, organizat anul trecut de Romtelecom, isi continua anul acesta seria cu „Asculti. Simti. Povestesti.” Seria de evenimente se va desfasuara in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006 si va cuprinde orasele Targoviste, Brasov, Ramnicu Valcea, Craiova, Oradea, Cluj, Timisoara, Vaslui si Constanta” si are invitati „de seama” precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven.”
“Vara aceasta Romtelecom va da din nou liber la distractie, continuand seria de turnee pe care a lansat-o in urma cu doi ani”, considera Paul Renaud ( foto) – Marketing Director, Romtelecom. „Acest turneu este cel mai bun mod de a construi o relatie putenica intre Romtelecom si clientii nostri din toata tara, care in fiecare an s-au distrat de minune, impartasind alaturi de noi valorile companiei - prietenia, dragostea, increderea si adevarata comunicare”, spune executivul de marketing.
180 de KW pentru lumini si 80 KW pentru sunet
Seria de concerte are si un sprijin tehnic de exceptie pentru „Asculti. Simti. Povestesti”. „Concertele se vor bucura de un suport tehnic de exceptie: 180 de KW pentru lumini si 80 KW pentru sunet”, afime apentru AdPlayers organizatorii. Sistemul de lumini folosit, mai spun ei, este unul de ultima generatie, cu panouri de leduri, iar efectele pirotehnice -de ultima ora
Traian Nuta (foto) - Brand Development Director Grey Worldwide Romania, a declarat pentru AdPlayers ca „noul concept “Asculti. Simti. Povestesti.” este dezvoltat special pentru concertele Romtelecom din aceasta vara, pentru a le oferi tinerilor momente cu adevarat pline alaturi de cei dragi. Promisunea este sustinuta atat prin formula artistilor, fiind prezenti cei mai premiati artisti romani ai momentului, cat si prin calitatea deosebita a sunetului si luminilor din concert”, sustine executicul agentiei Grey Worldwide Romania.
288.000 de participanti in 2005
„In ultimii doi ani, peste 200.000 de persoane au participat la turneele organizate de Romtelecom in toata tara” afirma pentru AdPlayers autorii seriei de concerte din „Povestea trebuie spusa”, legat de participarea publicului. Turneul „Povestea trebuie spusa”, organizat anul trecut de Romtelecom, in colaborare cu MTV Romania, in 10 orase din intreaga tara, a adus aproximativ 288.000 de participanti, conform unor estimari MTV.
Pentru acest an? „Speram ca si anul acesta publicul sa participe intr-un numar mare la concertele Romtelecom, cu atat mai mult cu cat se vor afla pe scena artisti foarte indragiti de publicul din Romania: Stefan Banica Jr. impreuna cu invitatul sau special, cel mai mare performer de blues din Romania, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven”, sustin organizatorii evenimentului, de la Grey Worldwide.
“In fiecare an am invitat cei mai buni artisti romani pentru a transmite mesajul nostru catre public”, afirma Paul Renaud – Marketing Director Romtelecom. „Pentru concertele Romtelecom din aceasta vara, i-am invitat alaturi de noi pe cei mai reprezentativi artisti ai momentului si suntem mandri sa aducem muzica romaneasca de calitate atat de aproape de clientii nostri.“, incheie Renaud.
“Campania de comunicare neconventionala dezvoltata in fiecare an de Romtelecom sustine intr-un mod eficient eforturile noastre de a construi o noua perceptie a brandului in randul romanilor”, este de parere Traian Nuta. „Dimensiunea si conceptul campaniei surprind placut romanii din intreaga tara si ne ajuta sa construim mai multa incredere in Romtelecom ca o marca apropiata de romani si direct implicata in viata lor”, mai crede executivul Grey.
Autorii turneului
Echipa care a contribuit la organizarea acestui turneu este formata din Paul Renaud - Marketing Director Romtelecom, Alfred Borcan – Brand Marketing Manager Romtelecom si Luminita Andrei - Communication & Marketing Representative – BTL Romtelecom, iar din partea Grey Worldwide Romania: Laura Tampa - Deputy Managing Director, Traian Nuta - Brand Development Director, Cristiana Spataru - Client Services Director, Florentina Ciocanea - Account Manager, Ciprian Bota – Account Executive, Cosmin Nicolae - Copywriter, Alexandru Done- Art Director. Suportul tehnic este asigurat de Five’s.
Program:
Concertele vor avea loc, astfel:
Targoviste, 16 iunie, ora 20:30 - Platoul din fata Salii Polivalente
Brasov, 17 iunie, ora 20:30 - Piata Sfatului
Râmnicu Valcea, 23 iunie, ora 20:30 - Bazarul Libertatii
Craiova, 24 iunie, ora 20:30 - Velodrom
Oradea, 30 iunie, ora 20:30, Parcarea din Piata Independentei
Cluj, 1 iulie, ora 20:30 - Platoul din fata Salii Sporturilor
Timisoara, 7 iulie, ora 20:30 - Iulius Mall
Vaslui, 14 iulie, ora 20:30 - Platoul din fata Salii Sporturilor
Constanta, 16 iulie, ora 20:30 - Portul Tomis