.
.
.
( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Arctic a ales agentia Loco, Branding Communication. „Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna” , a declarat pentru AdPlayers Ioana Manea (foto), Managing Partner, Director Creatie si Strategie, la agentia de publicitate.
In urma deciziei de a lucra impreuna, Loco este agentia de brand Arctic si se va ocupa de serviciile „de strategie si creatie pentru toate activitatile de comunicare ale brandului, timp de 1 an”, adauga Ioana Manea.
Primele intalniri dintre Arctic si loco, Branding & Communication „au avut loc la inceputul lunii aprilie, contractul s-a semnat la finele lunii, iar luna mai a fost dedicata dezvoltarii conceptelor de creatie si productiei campaniei TV si presa”, a mai afirmat pentru AdPlayers Ioana Manea. „Filmarile s-au desfasurat pe 17 si 18 mai, iar campania a inceput pe 26 mai”. Desfasurata sub sloganul „Crede in tine”, campania Arctic se va derula in 2006 pe canale TV, presa, magazine (POSM).
Obiective
Principalele obiective urmarite de catre agentie in campanii sunt „consolidarea Arctic in pozitia de lider de piata si Improspatarea imaginii Arctic ca brand contemporan si de calitate”, sustine sefa si directoarea de creatie a agentiei. Comunicarea Arctic va avea acoperire nationala si are ca public tinta romanii activi si cu planuri de viitor.
Misiunea campaniilor? „Sa transformam Arctic intr-un brand placut, simpatic, drag publicului, in care acesta se poate recunoaste” si „sa convingem publicul exigent de calitatea si modernitatea produselor din portofoliul Arctic”, adauga oficialii agentiei.
Creativii Loco mai afirma ca Arctic este un brand care crede in puterea de a-ti urma visul si de a-l realiza, asa cum istoria sa recenta o si arata: de la frigiderele traditionale ale romanilor, la o gama completa de electrocasnice ultramoderne si performante si pozitie de lider de piata in numai 3 ani.
„Cu o voce de brand care recunoaste, respecta si incurajeaza initiativa, ambitiile si planurile de viitor ale romanilor, Arctic prezinta povesti ale unor viitori oameni de succes”, creioneaza Ioana Manea mesajul brandului si misiunea viitoare a agentiei de publicitate.
Creatia
„Arctic este un brand insufletit si entuziast, calauzit de dorinta realizarii viselor, ambitiilor si planurilor de viitor ale romanilor”, motiveaza Ioana Manea punctul de plecare al creatiei.
Cele mai recente executii, spune agentia, spoturile Oscar (30 sec.) si Umberto (30 sec.), aduc pe ecran personalitati creative (un actor, respectiv o jurnalista), care tintesc sus si au si facut deja primii pasi pe drumul pe care si l-au ales, chiar daca sunt inca la inceput.
„Un premiu pentru cel mai bun actor sau un interviu cu Umberto Eco sunt idealuri realizabile, cu efort si ambitie, pentru un tanar actor care deocamdata joaca pentru copii sau pentru o jurnalista care deocamdata scrie despre moda si mondenitati la o revista pentru femei...” sunt de parere responsabilii de creatie ai agentiei. “De fapt, adevarul fundamental care-i calauzeste atat pe romanii activi si ambitiosi cat si pe Arctic, e ca the only way is up”, conchide Ioana Manea.
Spoturile au fost realizate in doua zile de filmare in parcul de la Mogosoaia si in platourile Castel Film de la Snagov. “Sunt foarte frumoase, e prima data cand nu am nici un comentariu...” a afirmat la prezentarea celor doua spoturi Monica Iavorschi (foto) - Director Marketing & Vanzari, Arctic.
Autorii
De la Arctic, autorii campaniei TV “ARCTIC - TINTESTE SUS” sunt Monica Iavorschi - Director marketing & vanzari, Gabriela Geana - Director comunicare si Raluca Cocu - Brand Manager.
Loco Branding & Communication lucreaza pentru arctic cu Ioana Manea - Managing Partner, Director creatie si strategie, Dana Popescu - Account Manager si Ionut Popescu - Art Director.
Spoturile sunt realizate cu sprijinul Abis Studio, Eduardo Vazquez - Regizor, Balthazar Yebra - Director Imagine, Stefan Angheluta - Producer, Vlad Caprarescu - Production Manager, Loredana Moise - Post-production Manager.
Agentia
Loco, Branding & Communication este o agentie de publicitate pentru toate serviiciile de comunicare (full-service) infiintata in 2005. Potrivit companiei, Loco mai este agentie de brand (strategie & creatie ATL & BTL) pentru: Stalinskaya, Wembley (Prodal 94), Interra, Best Value, Arctic.
.
.
.
.
AdFiles Info:
Nume lucrare: Oscar, Umberto
Agentie: Loco Branding & Communication
Oras: Bucuresti
Advertiser: Arctic
Brand: Arctic
Produs/categorie: Electrocasnice
Brand Manager: Raluca Cocu
Communication Director: Gabriela Geana
Marketing & Sales Director: Monica Iavorschi
Nume Campanie: Tinteste sus
Data primei difuzari/aparitii: 26.05.2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV, presa
Durata (TV): 30 secunde
Slogan: Crede in tine. Arctic.
Account Manager / Director: Dana Popescu
Strategie Campanie: Ioana Manea
Client Service Director:
Creative Director: Ioana Manea
Art Director: Ionut Popescu
Copywriter: Ioana Manea
Regizor: Eduardo Vazquez
Producator: Stefan Angheluta
Casa productie A/V: Castel Film & Abis Studio
Editor Imagine (TV): Mirela Muresan
Companie editare Imagine: Abis Studio
Post Productie A/V: Abis Studio
Foto: Florin Andreescu
Voce: Silviu Biris, Maria Varsami
Actori/ Personaje: Marius Galea, Medeea Marinescu
Casting: Abis Studio
Muzica: Abis Studio
Efecte Speciale: Abis Studio