Apocalipsa Publicitatii? Sau cum vedem fiecare Nasterea Domnului
Vineri, 21 Decembrie 2012
 (Adplayers, Iulian Toma) Nu imi plac editorialele de sfarsit de an. Lumea este mai buna in familie. La birou, totul este fals. Scrii mesaje de sfarsit de an cu gandul la cadouri pentru cei dragi.

Ultimile zile din an le petreci mereu primind sau trimitand cadouri. Cati dintre voi ati colindat anul asta? Noi am fost la cateva agentii. Care ne-au primit, pe care i-am simtit mai aproape. Sau pur si simplu care au avut timp.

E limpede ca semnand borderouri de expeditie si lipind plicuri pana la ultima picatura de lipici sau de saliva nu-I o viata prea usoara J. Nicicand nu a fost altfel. Emailul este déjà depasit. Cine are timp sa il mai citeasca. Abia daca mai ai timp sa iti saluti colegii.

Peste toate acestea te trece un fior rece. Va mai fi publicitate la anul? Va veni apocalipsa publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului?

O vorba din batrani spune ca nu conteaza cand vine sfarsitul lumii ci cum vine sfarsitul tau. NU conteaza cum vine sfarsitul altora ci spre ce lume te indrepti tu. Pleci in lumea dreptilor sau pleci la intunericul vesnic?

Este un semn de intrebare pe care ar trebui sa si-l puna fiecare agenntie, client sau media inainte sa se gandeasca la apocalipsa publicitatii. Cum va sfarsi fiecare dintre ei. Guvernul sigur nu va sfarsi bine niciodata. Toate guvernele se schimba. In plus, Nasterea Domnului ne spune in fiecare an ca mai avem o speranta.

Craciun Fericit!


PUBLICITATE: