( AdPlayers.ro ) Dupa ce in urma cu cateva luni, Mirela Angelescu si Emilian Arsenoaiei au fost alesi sa conduca departamentele de Client Service, respectiv Creatie ale GMP, alti doi manageri au improspatat de curand conducerea departamentelor agentiei. Iaoan Manoiu este noul director de relatii publice (PR) al agentiei iar Bogdan Kisescu este noul director “bellow the line” (BTL).
"Mi-am dorit sa am alaturi oameni mai buni decat mine pe competentele lor, oameni cu experienta si pasionati de ceea ce fac” a spus Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest.” In acest moment, sunt mandru ca am o echipa de management completa, formata din manageri tineri, care stiu ce este performanta, fiindca au experimentat-o" a mai subliniat el.
Potrivit agentiei, Ioana Manoiu (foto) , 27 de ani, este noul PR Director al GMP/ASHLEY si are o experienta de peste 6 ani in PR, din care 5 la Graffiti BBDO. Manoiu a terminat Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, sectia Jurnalism si a visat pentru o perioada la o cariera in domeniu. Dupa cateva experient, a descoperit PR-ul, "cea mai frumoasa meserie din lume", pe care a practicat-o cu multa pasiune pentru clienti ca Dacia, Pepsi, Henkel sau Renault, spun oficialii si are in plan sa faca unul din cele mai bune departamente de PR de pe piata la GMP. Vorbeste fluent engleza si franceza, ii plac cafenelele si marea si viseaza sa ajunga la Rio de carnaval.
Bogdan Kisescu (foto),30 de ani, este noul BTL Director al agentiei. A facut ASE-ul. Comert, Marketing Turism –Servicii, dupa ce a decis ca o diploma in turism i-ar folosi mai mult. A incercat gustul publicitatii la D'Arcy in 1998, iar primul brief ca angajat a esuat. Trebuia sa aduca un leu de la Gradina Zoologica din Brasov. Din 2003 a continuat, spune el, "sa duca calul la apa" la Saatchi&Saatchi, agentie in care a lucrat pana de curand.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )