( AdPlayers.ro ) “McCann Erickson este singura agentie romaneasca care are o echipa de creatie premiata la AdPrint 2006” ne transmit oficialii Millenium Communications, organizatorii festivalului de print. In cadrul Galei de Premiere a AdPrint Festival, ce s-a desfasurat sambata la Brasov, singura campanie romaneasca premiata, realizata de catre McCann Erickson Romania pentru MTV a fost considerata, potivit aceleiasui surse, ca fiind excelenta de catre toti membrii juriului. Si lista premiantilor romani se incheie.
PunctajulIn dreptul agentiilor romanesti care au obtinut puncte pretioase in cadrul AdPrint Festival (cumuland si punctele castigate in urma nominalizarilor) figureaza GMP/ Ashley – cu 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe & Partners si DDB (cate 1 punct fiecare).
TBWA Paris a fost desemnata “Agency of Angels” la AdPrint 2006. Echipele de creatie ale TBWA\ Paris au punctat la sectiunile din festival, cinci dintre acestea castigand cu lucrari pentru clienti precum EMI, PlayStation2 si Pedigree. Agentia castigatoare a mai beneficiat, spun organizatorii, de alte 10 nominalizari.
Scholz & Friends Germania (cu trei echipe de creatie premiate), Publicis Conseil Franta, Ogilvy&Mather Belgia, OpenAd Creative si McCann Erickson Romania (fiecare cu cate o echipa de creatie premiata) au intregit lista castigatorilor editiei din acest an de la AdPrint Festival.
Participantii
Pentru cei care sunt mai putin la curent cu participarea la festivalul de print de la Brasov, ii informam ca la Adprint 2006 s-au aliniat 112 echipe de creatie din 16 tari europene precum Austria, Belgia, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia, Turcia si Ucraina.
Pe lista agentiilor din strainatate au figurat nume cum sunt TBWA\Paris Franta, FCB Austria, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franta, Ashley & Holmes Bulgaria, TF Marketing Croatia, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, Lorenzo Marini & Associati Italia, McCann Erickson Italia, Ambrosio Maoloni Italia, Adv Activa Italia, Scholz & Friends Polonia, Lowe Turcia, Pristop Slovenia, EURO RSCG Ucraina si Publicis United Rusia. Echipelor de creatie europene li s-au alaturat un numar de trei inscrise in festival de OpenAd.
Agentiile romanesti, care au fost reprezentate de echipe de creatie inscrise in festival, au fost OgilvyOne, Vitrina Advertising, Gavrila&Asociatii, Scala JWT Publicitate, Loco Branding & Communication, 141 Romania, Propaganda, Adviser | Chillimedia, Speed Promotion, AdVenture, DDB Bucuresti, Violet Advertising, gav|Scholz&Friends, Sister & Co, Mercury Promotions, GMP/Ashley, Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen, Lowe & Partners si McCann Erickson.
Juriul AdPrint 2006
Juriul editiei din acest an a fost format din Tony Granger (Chief Creative Officer Saatchi&Saatchi New York), Eric Vervroegen (Creative Director TBWA Paris), Joe De Souza si Don Shelford (Directori de creatie la Wieden & Kennedy Amsterdam); Phil van Duynen si Koen Demaré (Directori de Creatie ai Ogilvy Group – Belgia), Milka Pogliani (Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Milano), Marco Carnevale (Director de Creatie al McCann-Erickson Milano), Javier Alvarez si Santiago Seigh (Directori de Creatie la Vitruvio Leo Burnett Madrid), Oliver Kapusta (Executive Creative Director la Red Cell Germania) si Kai Grutzmacher (Director de Creatie Springer&Jacoby Germania).
(Irina Toma, info@adplayers.ro )