AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Florin Dumitrescu: ‚Eu unul m-as declara deranjat nu atit de ''p...la'' lui, cit de cele doua blesteme 'sa moara mama''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„De curind am participat la o dezbatere intre bloggeri iscata de ad-ul la un celebru local din Cluj, in care aparea – destul de nejustificat si de strident - cuvintul "p...la". Unii erau pro, altii (majoritatea) erau contra.

 

Eu unul am evitat sa fac pe cenzorul si pe pudicul (desi, acum recunosc, n-as vrea ca acel text sa fie citit de copiii mei): m-am marginit sa spun ca, probabil, anuntatorul se exprima astfel vizind un anumit efect si targetind un anumit public. M-am gindit apoi ca poate la Cluj moravurile sint mai destinse decit in Bucuresti: am auzit clujeni onorabili spunind destul de des "no f...tu-i", cam cum zicem noi "ce sa-i faci"...

 

E posibil ca oamenii de la Lowe sa fi facut filmuletele astea in stil home-video, ca sa se distreze ei si apropiatii lor; caz in care e cam indiscret sa ne bagam... Nu cred ca au pretentii de campanie, cu atit mai putin de viral. Cine, in afara cercului lor, ar trimite pe mail asa ceva de bunavoie? Si ma refer la oricare dintre clipuri: nu doar cele "vulgarute", ci si cele mai protocolare, asa, de aratat la client.

 

Nu tin neaparat sa spun mai mult despre aceste clipuri; dar, daca ar fi totusi sa comentez limbajul creativului deposedat de scule, eu unul m-as declara deranjat nu atit de de "p...la" lui, cit de cele doua blesteme "sa moara mama" pe care le debiteaza pe nerasuflate, printre alte vocabule abia sesizabile.

 

Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie. (Lui personal ii doresc sa reflecteze la sensul mai profund al cuvintului Creatie.)”

 
 

Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC despre Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”.  

 

Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.

 

 


PUBLICITATE: