(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest:
„Intrucat clipul cu pricina nu a fost postat pe un site cu acces public, nu cred ca se aplica necesitatea unui disclaimer care sa atentioneze in legatura cu limbajul vulgar. Cei care au trimis clipul pe mail si-au asumat riscul ca limbajul continut in clip sa ofenseze o parte dintre destinatari;
Un precedent mult mai periculos l-a constituit eliberarea pe net a legendarului dialogul telefonic dintre Gigi Becali si un jurnalist de la Saptamana Financiara, in care se utiliza un limbaj paralizant la adresa familiei Voiculescu; inregistrarea a fost postata de jurnalistul respectiv, a facut inconjorul netului in mod nedisociat (l-au putut asculta si copiii) si, la momentul respectiv, a fost savurat de toata lumea drept o duda haioasa.
Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta. Autorii clipului nu l-au publicat in nici o media de masa”.
Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC - Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”.
Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.