(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Robert Tiderle, General Manager, Papaya Advertising despre Viralul Lowe:
„Nu i-as judeca prea tare pe cei de la Lowe. Atata pot ei. Daca ne gandim ca singurul lucru notabil din ultimii ani pe care l-am auzit despre ei este faptul ca s-au mutat…
Eu personal nu cunosc pe nimeni de acolo. Habar nu am ce clienti au, nu am nici o idée despre campaniile pe care le-au lucrat. Dar s-ar putea sa fie din vina mea, eu nefacand parte din targetul lor. Insa dupa ce am vazut ceea ce am vazut si mai ales dupa ce am auzit, m-a incercat un sentiment de bucurie. Deci astia sunt Lowe? Astia cu “sa moara mama” si “ce p…a mea”! Ce bine ca exista Lowe! Pe mine m-au ajutat foarte mult. Sa explic:
In primul rand ca Lowe nu poate fi o amenintare pentru Papaya Advertising, clientii mei nefiind din zona lor. In al doilea rand, clientii care lucreaza cu acest gen de agentie nu sunt interesanti pentru Papaya, astfel ca am salvat timp si costuri. In al treilea rand, cand o sa angajez pe cineva, am sansa sa elimin din prima niste CV-uri. Ale cui credeti? Si iarasi salvez timp.
In concluzie, faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”
Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC despre Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”. Potrivit oficialilor de comunicare, incepand cu data de 7 aprilie 2008, Grupul Lowe, din care fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe Public Relations, functioneaza la o noua adresa.
Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.