'A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata' Imola Zoltan, McCann PR
Vineri, 03 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)


Imola Zoltan (foto), Managing Partner, McCann PR:
 

Cu ce-ati venit acasa dupa Romanian PR Award ?

Imola Zoltan: Ne-am intors cu 2 Silver Award for Excellence pentru doua campanii:

“Falsoft. Campanie impotriva pirateriei” dezvoltata pentru clientul Microsoft Romania

“Bookfest 2008. Cartile au raspunsuri” dezvoltata pentru Asociatia Editorilor din Romania

 

Ma bucura faptul ca desi am inscris la aceasta editie doar aceste doua campanii, ambele au fost premiate.

 

Ce v-a placut (laude)?

Imola Zoltan: Intreaga organizare a fost mai buna decat anii precedenti. Mai mult stil, mai multa clasa. Gala s-a apropiat mai mult decat anii trecuti de cum trebuie sa arate o astfel de sarbatoare a industriei.

 

Ce nu v-a placut (critici)?

Imola Zoltan: A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata. De asemenea, au fost mici poticneli in organizarea Galei, dar nu ceva care sa strice bucuria agentiilor premiate sau buna dispozitie a invitatilor.

 

Lucrezi pentru o companie de PR relevanta in Romania? Asteptam si opiniile tale despre PR Award:

- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award

- ce v-a placut (laude)

- ce nu v-a placut (critici)

la telefon  0724 089 333 , sau pe adresa:


PUBLICITATE: