80.000 de solicitari pentru 333 dorinte
Marti, 05 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Promotia “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” si-a anuntat de curand castigatorii. Campania dezvoltata de echipa Brands&Bears a invitat consumatorii Winchester la o partida de pescuit pesti ... de aur. Sustinuta doar prin POSM-uri si in presa locala, promotia a avut rezultate spectaculoase in numai o luna si jumatate dupa cum precizeaza reprezentantii Brands&Bears.

“Pestisorul de Aur” Winchester a primit peste 80,000 de solicitari (plicuri sosite in casuta postala a promotiei) si a indeplinit 333 de dorinte la tragerea la sorti din 18 martie. In urma campaniei, 333 de cosumatori loiali Winchester au devenit mai bogati cu cate un pestisor din aur de 14K. Trei dintre cei mai norocosi castigatori au prins cate un “pestisor” de 300 grame, alti 30 au castigat pestisori de 30 g si 300 cate un pestisor de 3 g.

80.000 de solicitari pentru 333 dorinte

Campania “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” / JTI / Brands&Bears / Macheta de presa castigatori

Campania “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” a continuat, potrivit agentiei,  linia de comunicare a campaniei Winchester “De placere” din 2004 dezvoltata tot de Brands&Bears.  


PUBLICITATE: