(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Sub titlul „Tu cui ai da 3 masini?”, Golden Brau deruleaza o promotie estivala unica pe piata de bere româneasca, spun oficialii agentiei de publicitate Grey Worldwide România, autori ai campaniei. Promotia se desfasoara în perioada 15 iulie – 30 septembrie 2006. Campania este sustinuta prin spotul de promotie „Prietenii” realizat de Grey Worldwide România. În media, contul de publicitate de la Brau Union este derulat de catre agentia de media Mediacom România.
Potrivit Grey Worldwide, valoarea totala a premilor Golden Brau oferite în aceasta vara depaseste suma de 600.000 de Euro. Marca de bere ofera consumatorilor sansa de a câstiga un premiu pentru ei însisi si trei premii pentru prieteni. Dupa cum afirma autorii campaniei, patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia pot fi câstigate pe loc, sub capacele de Golden Brau, numarul total de masini puse în joc fiind de 16.
“Prietenii” Golden Brau
Spotul are la baza un concept creativ inovativ, sustin cei de la Grey, conform caruia putem fi mai mult sau mai putin iubiti, în functie de alegerile pe care le facem.
„Plecând de la o mecanica extrem de incitanta, Golden Brau lanseaza cea mai atragatoare promotie a verii”, este de parere Sorin Predescu (foto), Creative Director Grey Worldwide România, care explica si faptul ca „Pentru prima data cineva este pus în fata unui câstig instant care însumeaza patru masini. Una pentru el, iar trei pentru prietenii desemnati de acesta”.
Creativul spune ca “alegerea nu este una usoara si va face, poate, ca unii oameni sa te iubeasca mai putin, dar va reusi cu siguranta, ca trei prieteni sa te iubeasca la nebunie”. Predescu spune ca pentru eroul spotului, prietenia adevarata este cea legata de baietii cu care iese la o bere Golden Brau, prieteni de-o viata, care merita sa se bucure alaturi de norocosul câstigator.
Marius Melesteu, Commercial Director Brau Union adauga si el: „Campania tactica „Tu cui ai da 3 masini?” vine sa consolideze platforma de comunicare a brandului Golden Brau, „Alunga monotonia”. Este vorba despre o promotie unica în România, fiind singura campanie prin care patru persoane norocoase câstiga câte patru Skoda Octavia”
„Prin aceasta promotie Golden Brau dorim sa fim alaturi de consumatorii nostri, ajutându-i sa depaseasca momentele monotone de zi cu zi, si sa le oferim acestora o provocare incitanta, aceea de a-si alege cei mai buni trei prieteni carora sa le ofere câte o masina. ”, conchide oficialul Brau Union.
Produsele participante
Produsele participante la promotie sunt sticlele de Golden Brau de 0.5 l, sticlele de plastic (PET) de Golden Brau de 1.5 si 2 l, precum si dozele de Golden Brau de 0.5 l. Premiile oferite în campanie, pe lânga cele 16 Skoda Octavia, constau în alte 100 de premii a câte 400 de euro - 100 de euro pentru câstigator si 300 de euro pentru alti trei prieteni alesi de acesta - si 1.000.000 de beri, toate premiile putând fi câstigate pe loc.
Autorii
Echipele care au colaborat la realizarea campaniei promotionale Golden Brau sunt formate din Marius Melesteu - Commercial Director, Andreas Stieber – Marketing Manager, Narcisa Camarasoiu - Group Brand Manager si Marian Chiraches - Brand Manager, din partea BRAU UNION Romania.
Din partea Grey Worldwide România au participat la realizarea campaniei Sorin Predescu - Creative Director, Traian Nuta - Brand Development Director, Razvan Gavrilescu - Client Service Director, Dan Draghicescu – Senior TV Producer, Mihai Fetcu - Art Director, Laurentiu Dinca - Copywriter, Silvia Giurgiu – Account Supervisor. Casa de productie aleasa este este Castel Film, iar post-productia a fost asigurata de catre Abis Studio.
AdPlayersFile Grey Worldwide Romania
Fondata în septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WPP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii în peste 85 de tari din întreaga lume.
Grey Worldwide România are în portofoliu de clienti nume cum sunt Brau Union, British American Tobacco, GlaxoSmithKline, Nokia, Procter&Gamble, Romtelecom sau Visa. Biroul din Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare Sud-Estul Europei pentru clienti multinationali precum P&G, BAT sau Visa (în Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).
...
.