50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas .50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas .50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas ( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Agentia BrandsOn Marketing a organizat, „Traseul Ciucas”. Festivalul brasovean al berii, un proiect al companiei Ursus Breweries s-a desfasurat în perioada 14 – 16 iulie 2006.

Povestea evenimentului a început anul trecut, spun oficialii agentiei de “bellow the line” (BTL) BrandsOn, când Ciucas si-a propus ca festivalul sa devina, “un eveniment de care brasovenii sa fie mândri si pe care sa si-l doreasca în fiecare an”.

Festivalul "Traseul Ciucas" este la a doua editie. Dupa cum au declarat pentru AdPlayers autorii sai, înainte de 2005 acesta era recunoscut ca festivalul "Aurora" sau "Berar" si era unul dintre cele mai asteptate evenimente în Brasov. Pentru ca brasovenii sa asimileze noul concept, comunicarea din acest an a fost facuta, ca si cea de anul trecut, folosind intensiv noua denumire: Traseul Ciucas.

50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas„Am continuat pe linia conceptului de anul trecut «Traseul Ciucas», pentru ca am dorit sa le oferim brasovenilor ceva mai mult decât bere si mici, dupa cum se întâmpla la orice festival al berii”, a declarat Harry Ioncica (foto), Brand Manager Ciucas. Executivul de marketing este de parere ca “Festivalul a avut succes, fapt dovedit de prezenta a peste 50.000 brasoveni, care au consumat 260 hl (26.000 litri n.r.) de bere Ciucas."

Oficialul de marketing Ciucas mai spune ca , în cadrul evenimentului, au fost organizate patru zone: Popasul Culinar, Popasul Sportiv, Popasul Muzical si Popasul Rustic, unde oamenii au putut experimenta, actiuni specific montane.

Promovarea Traseului Ciucas

Evenimentul a fost promovat prin spot radio, pe posturile radio locale si OOH. În Brasov, patrulele de cercetasi (partenerii Ciucas anul acesta) au împartit leaflet-uri care anuntau apropierea evenimentului. Partea de ATL a fost sarcina Gavrila & Asociatii, agentia de brand pentru Ciucas autoare a spoturilor si vizualurilor.

Pe parcursul celor 3 zile de festival au urcat pe scena artisti consacrati de muzica populara, iar serile au fost încinse, potrivit organizatorilor, de artisti si trupe nationale printre care s+au numarat Blondy, Akcent, Analia Selis, Keo, Andra, Voltaj, Anda Adam, Simplu si Fly Project.

Evenimentul si-a propus sa fie ceva mai mult decât un festival de bere, precizeaza agentia. Asemenea unui veritabil traseu montan, Livada Postei a fost împartita în 4 mari zone de atractie, denumite Popasuri. Fiecare a fost semnalizat prin marcaje specifice traseelor montane: sageti indicatoare si troite cu descrierea zonei.

Pe lânga distractie, campania de colectare a paharelor goale de plastic a predat la cortul Cerecetasilor în jur de 6.000 de pahare. Reprezentantii filialei Cercetasilor din Brasov au fost încântati de reusita campaniei. Aceasta a fost precedata de o tabara ecologica în zona Timisul de Sus/Tamina/Predeal.

S-a dat „Un munte de bere”

Muntele de PET-uri de bere Ciucas, de 2 litri, expus pe parcusul celor 3 zile pe scena festivalului, a fost oferit ca premiu câstigatorului promotiei „Câstiga un munte de bere Ciucas”.

Promotia a debutat pe 1 iulie în magazinele din Brasov si s-a încheiat în Livada Postei în timpul festivalului. Conform mecanismului promotiei, pentru orice bere Ciucas cumparata, participantii au primit un talon pe care l-au completat si l-au depus în urnele special amenajate. Potrivit BrandsOn, norocosul câstigator care a primit echivalentul a 3.500 euro în bere Ciucas se numeste Buna Csaba, are 23 de ani si este student.

Închiderea festivalului a culminat cu un foc de artificii. Timp de 10 minute, dupa cum arata reprezentantii agentiei Brandson, cerul de deasupra Livezii Postei a oferit o priveliste spectaculoasa.

Autorii

Din partea Ursus Breweries, echipa care a urcat pe Traseul Ciucas a fost formata din Harry Ioncica- Brand Manager Ciucas, Gabriela Cretu – Off Trade Channel Manager, Ofelia Toadere - Regional Chanel Manager zona N, Florin Nechita si Dan Mihailescu - Area Trade Manager.

Agentia BrandsOn Marketing a participat prin Account Director – Ionut Corniciu, Account Manager - Claudia Curcuta, Project Manager - Anamaria Gacichevici, Operations Manager: Viorica Iacob; Field: Project Leader - Adrian Botezatu, Logistic Manager - Adi Marlogeanu; PR Manager - Dana Blat; Productia- Mihaela Besliu.

Creatia a fost semnata de agentia Gavrila & Asociatii, reprezentata prin: Alina Gavrila - Creative Director, Octavian Toma si Sorin Tofan - Art Directori, Alex Strâmbeanu - Copywriter si Dan Popov - Account Planner.

50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas.50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas.50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas


PUBLICITATE: