eMarketingul este citit intre 9.30 si 11:00
Joi, 26 Ianuarie 2006

( AdPlayers.ro ) Aproape jumatate din mesajele prin posta electronica (48,5%) sunt citite de catre destinatarii lor intre orele 9.30 si 11.00, releva un studiu realizat de White Image, companie ce realizeaza si implementeaza programe de email marketing. Studiul mai arata ca, in intervalul orelor lucratoare (8-17), sunt deschise mai mult de 87,55% dintre mesajele de marketing prin email.

Cand se obtine o rata buna de clickthrough?

Potrivit aceluiasi studiu, ca distributie temporala, tendinta "click-urilor in " (clickthrough) urmeaza trendul ratelor de deschidere a mesajelor. “Analizand mai atent datele se poate constata totusi ca cele mai mari rate de eficienta se inregistreaza in intervalul orar 15:30-17” , sustin reprezentantii companiei “ cand raportul intre cei care dau click pe link-uri si cei care deschid mesajul (rata de click through) inregistreaza cel mai mare procent.”  Acest lucru spune ca, dupa ora 15:30, spre sfarsitul orelor lucratoare, destinatarii acorda mai multa atentie continutului unui newsletter si chiar revin la mesaj pentru a citi articolele de interes.

Luni – Ziua mare a deschiderilor

Daca este luni, este ziua deschiderilor, sustin reprezentantii companiei de email marketing. La nivelul anului 2005 cele mai bune rate de deschidere s-au obtinut in ziua de luni si cele mai slabe in ziua de  marti. Cele mai multe clickuri se inregistreaza insa miercurea, cand destinatarii manifesta o dispozitie mai mare de a citi mesajele.

70% raspund in 24 de ore

Ca tendinta generala, aproximativ 70 % dintre deschideri si clickuri se inregistreaza in primele 24 de ore de la trimiterea unui newsletter, dar exista diferente in functie de domeniul la care ne referim si in functie de modul in care a fost constituita baza de date.

1 din 5 destinatari citeste 3 din 4 mesaje

La nivelul anului 2005, pentru companiile care au publicat mai mult de 10 newslettere, 10,7% sunt imuni la accesarea unui link de email marketing. Ei nu au accesat nici un link inserat in acestea, desi au deschis cel putin un newsletter. In ceeasi perioada, mai mult de 1 din 10 destinatari ( 11,2% ) nu au deschis nici unul din newsletterele primite iar 21,8% ( mai mult de 1 din 5 destinatari) au citit cel putin 75% dintre acestea

1 din 7 deschid mai mult de jumatate dintr mesaje Aproximativ 16% (1 din 7 destinatari) au deschis mai mult de jumatate din newsletterele primite (intre 50 si 75% dintre newsletterele primite), in timp ce mai mult de 1 din 3 destinatari (35,5%) au deschis mai putin de un sfert din newsletterele primite (25%). Studiul mai poate fi citit si la www.whiteimage.net/despre/raport_email_marketing_2005/2005report.pdf

Infiintata la inceputul anului 2003, White Image – Loyalty Solutions dezvolta si implementeaza programe de email marketing. Potrivit lui Andrei Georgescu de la White Image, proiectele implementate de companie gestioneaza mesaje tranzactionale, newslettere publicate zilnic si baze de date de sute de mii de contacte. Printre marcile din portofoliul clientii White image se numara Ziarul Financiar, Business Magazin, Mercedes-Benz, Lindab, Skoda, Mitsubischi Motors, Codecs, TMI, Bancpost, Panasonic, Qualians. PeopleSolutions,

(Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: