Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Rezultatul licitatiei a fost « deschis » de curand, reprezentantii agentiei anuntand inca de pe acum "o vara Ingenioasa&Incredibila&Incendiara"
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii” cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Organizatorii au prelungit inscrierile pana maine seara (marti) la ora 18.00
Executivul agentiei de BTL din grupul Publicis a fost Brand Manager Elite Romania, Brand Manager si Senior Brand Manager la Philip Morris pentru marca L&M, sefa departamentului advertising Prima TV si New Business Publicis
Chiar daca are deja 208 de inscrieri, festivalul de comunicare digitala prelungeste intrarea in concurs pana vineri, 6 mai
Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: