Western Union "prinde distractia" caravanei de la Mercury Promotions
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
iMagic pune tigle pe contul de publicitate Tondach Romania
Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
Agentiile si intrarile la sectiunea Cel mai bun Print dintr-o categorie
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Brands & Bears continua Winchester "de placere"
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
 
PUBLICITATE: