Razvan Matasel: "S-au premiat campaniile integrate/ 360 de grade si nu numai campaniile TV"
Aprecierile lui Razvan Matasel, membru in comitetul de organizare al festivalului si Research & Strategic Planning Director - Leo Burnett & Target privind EFFIE Awards Romania 2006
141 si Mindshare relanseaza Pall Mall
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
Olimpiadele Comunicarii "recolteaza"
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
IAA Romania scade taxa de filmare
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Saatchi & Saatchi are un nou Creative Director
Mihaela Pascu (foto) il inlocuieste pe Razvan Lazar, fostul director de creatie, care lucreaza acum pentru Brightness
Notorious semneaza "Lansare de mama focului" pentru Bosch Security Systems
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
"Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor."
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
"Internetul a devenit sursa principala de informare" Ilco Kwast
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
"Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj"
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
 
PUBLICITATE: