Contul a fost cāstigat de Spotlight īn urma unui pitch īn luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vānzare care se va īncheia īn luna ianuarie 2007
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani īn publicitate, "timp īn care am putut sa īnteleg ce īmi place si ce nu īmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe Romānia
Fost Editor Biz si Redactor Sef al revistei Campaign, editia locala, Cristian Manafu a plecat de la Business Media Group (BMG)
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia īn portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului īn portofoliul de vānzari
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinānd grupului Renault este axata īn principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: