Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
4 Ace pune accent pe internet
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat īn urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate īn proiecte de responsabilitate sociala
Manageri noi la Propaganda
Pe lānga Sonia Vlad si Mihaela Giurca, doua noi pozitii de Account Manager la Propaganda, noutatile de la Client Service-ul agentiei sunt Maria Buzea - Senior Account Executive  si Elena Stefan - Account Executive
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si īn 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) īn cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta īn licitatii
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Publicis Healthcare a castigat licitatia de creatie pentru tot portofoliul Mediplus Cosmetics
Din portofoliul castigat fac parte Klorane, Avène, Ducray, Elancyl, Galenic, René Furterer, Pierre Fabre Oral Care
Din cei aproximativ 60 de participanti la prima Adunare Generala de constituire a IAB Romānia, doar 37 au reusit sa īndeplineasca pāna acum toate formalitatile pentru a deveni membri oficiali ai organizatiei, aderentii celui de-al doilea val urmānd sa fie anuntati la īnceputul anului viitor
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
 
PUBLICITATE: