Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, īnscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a īnregistrat īn acest an 328 de lucrari īnscrise
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru īntreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vānzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului īntr-un numar cāt mai mare de magazine"
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine īn continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Previziuni EFFIE 2007 cu  Alexandra Gatej, Daniel Gavrila, Narcis Horhoianu, Marina Zara
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonald’s) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
BIC Romānia a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
"AdPrintul este un ultim test īnainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
 
PUBLICITATE: