Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
„Sustin 100% aceasta restructure grea”, spune deputy-ul Leo Burnett, care admite ca restructurarea agentiei de publicitate nu este deloc un proces usor
Detinator al unui titlu de Executive MBA Marketing la Assebus si Director de Marketing la Pepsi Americas din luna octombrie 1999, Margasoiu afirma ca va imbratisa pe viitor consultanta in strategie de business si marketing strategic
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7% -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Adrian Nicolaescu a mai fost Marketing Manager la Red Bull Romania, Moldova, Bulgaria si timp de 5 ani, Group Brand Manager la compania Unilever Bestfoods South Central Europe
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: