Larisa Toader paraseste pozitia de PR Director Bigger Group
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Ex GMP, Ramona Sima este noul Associate Director BrandTailors
Fostul Group Account Director la GMP, Ramona Sima este incepand din luna mai, Associate Director la BrandTailors
Fost Deputy MD la McCann Erickson, Daniela Knecht este noul Managing Partner la Scala JWT
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Ex Group Creative Director McCann, Craita Coman a parasit creatia agentiei pentru propriul boutique
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
The Group a mutat 200 de oameni in fostul sediu Unilever
Companiile din grupul condus de Zoltan Szigeti isi desfasoara activitatea, incepand de saptamana trecuta, in Caro Business Park, din Bucuresti, fostul sediu al companiei Unilever
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Director de Creatie GMP, Carmen Tiderle intra in concediu la Leo Burnett
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache  
Fosta Y&R, Mona-Lisa Caravaniez a fost numita  Client Service Director la Saatchi&Saatchi
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi  
Ex Director de Marketing la Millennium Bank, Raluca Simu este Managing Partner la Babel
Cu 9 ani de comunicare, ea va prelua conducerea activitatilor companiei, ocupandu-se de extinderea portofoliului de clienti, de dezvoltarea expertizei de creatie si strategie
Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
 
PUBLICITATE: