( AdPlayers.ro ) Western Union a lansat sub sloganul “Prinde distractia, nu scapa premiile!” a doua editie a Caravanei Western Union. Derulata impreuna cu Mercury Promotions actiunea este un tur de informare despre modul de utilizare a transferurilor de bani si va fi itinerata, potrivit organizatorilor, in 26 de orase din tara, in perioada 6 iunie-22 iulie. Debutul Caravanei a avut loc ieri, in Piata Unirii din Bucuresti.
Caravana este un proiect dezvoltat de Western Union in colaborare cu Bancpost, Posta Romana, Banca Romaneasca si Banca Transilvania. Actiunea are scopul de a furniza publicului mai multe informatii si de a oferi exemple privind folosirea serviciilor financiare rapide, sigure si accesibile, pentru trimiterea si primirea banilor din si in Romania. Seria de evenimente va fi anuntata in fiecare oras prin intermediul spoturilor radio, flyerelor si cupoanelor distribuite de promoteri si in locatiile agentiilor participante. Fiecare cupon va anunta tragerea la sorti ce va avea loc in ziua evenimentului, la caravana.
Potrivit Mercury Promotions, Caravana Western Union din acest an aduce in prim plan latura umana a comunicarii, punand un accent special pe ideea de distractie si interactivitate. Dupa cum mai afirma reprezentantii agentiei, in zilele stabilite in programul turneului, locuitorii din fiecare oras vor avea prilejul de a primi informatii, dar si de a se distra in actiunile incluse in program - jocuri, spectacole si mici concursuri. Acestea sunt adresate tuturor oaspetilor Caravanei, adulti si copii.
“Editia 2005 a Caravanei se va articula pe conexiunile intre oameni si-i va incuraja in explorarea oportunitatilor oferite de Western Union pentru a-i pastra aproape pe cei dragi” sustine Alexandru Badulescu, Country Director Western Union pentru Romania si Moldova. “Stim cat este de important sa oferim informatii si sa le explicam oamenilor cat mai clar posibil cum functioneaza serviciile noastre. Ei vor intelege astfel cum pot beneficia de modalitatea de a trimite si primi bani usor, repede si sigur.” mai spune Badulescu.
Western Union participa la turneu cu Claudia Marta - Deputy Marketing Manager, Ionut Mosteanu - Marketing Specialist si, nu in ultimul rand, cu suportul primit de la "departamentele de marketing ale bancilor partenere". De la Mercury Promotions sunt pregatiti de caravana Mircea Tomescu - Account Manager, Ana Lasenco - Project Leader, Mirela Radulescu - Art Director, Bogdan Huma - Copywriter, Anca Popescu - Production Manager, Alexandra Onescu - Special Events Executive, Ana Bucur - PR Executive. Partea de PR beneficiaza de sprijinul DC Communication, reprezentata de Felicia Moga si Tereza Dordea. Programul caravanei care a pornit ieri din Bucuresti, continua cu Ploiesti (7 iunie), Brasov (9 iunie), Targu Mures (10 iunie), Pitesti (13 iunie), Craiova (14 iunie), Timisoara (16 iunie), Arad (17 iunie), Cluj (20 iunie), Oradea (21 iunie), Satu Mare (23 iunie), Baia Mare (24 iunie), Buzau (27 iunie), Focsani (28 iunie), Bacau (30 iunie), Piatra Neamt (1 iulie), Iasi (4 iulie), Suceava (6 iulie), Botosani (7 iulie), Targoviste (11 iulie), Ramnicu Valcea (12 iulie), Sibiu (14 iulie), Constanta (18 iulie), Tulcea (19 iulie), Braila (21 iulie), Galati (22 iulie).Potrivit Western Union, serviciile de transfer de bani ale companiei sunt disponibile printr-o retea de peste 1.800 de locatii ale tuturor agentiilor si subagentiilor din tara.