Credit: WOPA.
Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania Bercu (foto) a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care se afla in plin proces de dezvoltare.
AdPlayers. info
Incepand cu luna februarie acestui an WOPA, una dintre cele mai mari agentii independente de comunicare integrata, isi consolideaza divizia de comunicare digitala si o recruteaza pe Stefania Bercu la conducerea diviziei de Digital Strategy & Engagement, anunta agentia.
Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, potrivit informarii, Stefania Bercu a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care se afla in plin proces de dezvoltare.
„Contentul digital relevant, customizat si livrat in real time este esential in relatia brandurilor cu consumatorii lor, in contextul lumii de azi. Prin experienta pe care o aduce, Stefania vine sa dezvolte in continuare integrarea digitalului in serviciile WOPA si, mai ales, va ajuta brandurile sa integreze digitalul la noii parametrii solicitati de consumatori. Anul acesta vom continua sa crestem echipa si sa integram noi capabilitati digitale.”, declara Costin Buta, Managing Director WOPA.
„Anul 2020 ne-a aratat doua lucruri despre comunicare: 1) ca avem nevoie cu totii (si marketerii, dar mai ales consumatorii) de mai putin bullshit, de autenticitate si 2) ca digitalul este un tool obligatoriu in strategia de comunicare” spune spune Stefania Bercu (foto), Head of Digital Strategy & Engagement WOPA.
,,Am acceptat cu entuziasm provocarea WOPA de a prelua conducerea departamentului de Digital Strategy & Engagement, pentru ca strategia agentiei este tocmai #NoBullshit si exact aceasta viziunea ne-a unit. Am gasit aici o echipa matura, care abordeaza conturile strategic si pune pret pe performanta, alaturi de care ma bucur sa construiesc acest nou capitol profesional”, oficialul diviziei digital strategy & engagement.
Potrivit agentiei, WOPA isi continua directia de pozitionare ca agentie cu expertiza integrata, care dezvolta campanii si proiecte 360°, capitalizand pe o experienta de 10 ani in piata de comunicare si advertising. Serviciile de comunicare integrata din zona digitala includ research, analize de date si strategie cross channel, creatie adaptata pentru mediul digital, dezvoltare de platforme bazate pe AI, servicii A/V - productie de continut video (inclusiv serii de video content), servicii de dezvoltare pentru mobile (aplicatii, continut, activari speciale), activari digitale in-store.
In 2020, aproape 50% dintre proiectele WOPA au fost pe campanii integrate de digital, aproape dublu fata de 2019, iar pentru clientii existenti ai agentiei segmentul de digital a sustinut peste 60% din eforturile de comunicare. In continuare, solutiile de comunicare digitala integrata reprezinta o prioritate cheie pentru 2021.
Anul trecut, WOPA a transformat mindset-ul dintotdeauna al agentiei WOPA in credo de brand: #nobullshitagency – un set de valori true, bazat pe transperenta si dialog, care exprima preocuparea agentiei pentru autenticitate, relevanta si rezultate concrete, masurabile, pentru clientii sai.
Fondata in anul 2011 WOPA este o agentie de advertising full-service care ofera servicii de ATL, BTL, Digital, Social Media, Branding si Productie pentru clienti din industrii cheie – fmcg, beauty, white goods, food & beverages, services si pharma.
Din portofoliul agentiei fac parte companii romanesti si internationale precum Agricola, Stella Artois, Corona, Lidl Discount, Xiaomi, Sensiblu, Floriol, Chiesi Pharma, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, sau L`Oreal.