VP Marketing Tnuva Romania, Sagit Tzur–Lahav paraseste compania
Joi, 23 Aprilie 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sagit Tzur–Lahav (foto, dreapta) , VP Marketing Tnuva Romania, a anuntat ca la inceputul lunii august 2009 se va retrage din pozitia pe care a detinut-o timp de 4 ani in Romania, potrivit reprezentantilor de relatii publice ai companiei.

“Dupa 4 ani de pionierat prin care am construit baze solide pentru Tnuva si prin care am deschis drumuri pentru piata lactatelor, ma simt pregatita sa imi redirectionez atentia catre alte provocari ale mediului de afaceri, iar orizontul nu are limite, aici, in Romania, sau in alta parte”, spune Sagit Tzur –Lahav.

Tzur-Lahav si-a inceput cariera in divizia de lactate a companiei Tnuva, cea mai mare companie din Israel care ofera o gama larga produse alimentare, in urma cu 12 ani, si a detinut multiple pozitii in cadrul departamentului de marketing. Ultima pozitie detinuta in Israel, inainte de a veni in Romania, a fost Business Manager pentru intreaga divizie de produse lactate Tnuva.

Cu o investitie initiala de 55 milioane de euro, compania Tnuva Romania a fost lansata dupa 2 ani si jumatate de cercetari, dezvoltare a planurilor strategice si construirea fabricii Tnuva, un proiect greenfield, realizat in conformitate cu cele mai exigente norme ale Uniunii Europene. Inca de la lansare, Tnuva ofera consumatorilor romani produse de cea mai inalta calitate, dezvoltate local pentru gusturile lor.

Potrivit companiei, brandul Tnuva se bucura de o recunoastere de mai mult de 80%, iar intr-un an si jumatate de la lansare, Tnuva Romania a lansat mai mult de 50 de produse, si, conform unui audit oficial, a devenit numarul 3 pe piata produselor lactate proaspete din Romania.

Contul de comunicare Tnuva Romania se afla in portofoliul grupului de marketing si comunicare McCann Romania, condus de Bogdan Enoiu (foto, stanga).

PUBLICITATE: